Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

بررسیموبایلموبایل

۱۰ گوشی برتر هوشمند سال ۲۰۱۸

گوشی های جدیدی وارد بازار شده است. MWC (کنگره جهانی موبایل) و فراگیرشدن استفاده از این گوشی ها ما را در آی تی ویکی بر آن داشت تا لیست گوشی های هوشمند برتر را به روزرسانی کنیم.

اخیرا گوشی های جدیدی وارد بازار شده است و ما شانس این را داشتیم تا مدتی را به استفاده از تعدادی از آنها سپری کنیم. این امر سبب شد تا برخی از تجربه های اولیه در مورد آنها را دوباره ارزیابی کنیم.

خبر خوب برای خریدارن این است که هیچ شرکت دیگری همانند اپل قیمت پایه ۱۰۰۰ دلار را برای گوشی هوشمند در نظر نگرفته است، بنابراین انتظار می رود که اپل این روند قیمتی را برای گوشی های پرچم دار آغاز نکند.

در حالی که سامسونگ گلکسی  S9 دارای بهترین مشخصات روی کاغذ است و مسلما بهترین انتخاب برای اکثریت مردم است، اما من نمی توانم یک روز کامل بدون شارژ کردن از آن استفاده کنم، بنابراین نمی توانم آن را بهترین بدانم.

۱. هوآووی P20 PRO

هوآووی P20 PRO

در حالی که مصرف کنندگان در ایالات متحده باید از eBay برای خرید  آن استفاده کنند، هوآووی Pro P20 یکی از گوشی های هیجان انگیز سال ۲۰۱۸ است.

طراحی منحصر به فرد دوربین سه گانه با قدرت تصویر برداری ۶۸ مگاپیکسلی، می تواند به شما در گرفتن عکس های فوق العاده در حالت نور کم کمک کند. و در این زمینه تمام گوشی های هوشمند موجود در بازار را شکست می دهد.

هوآووی دارای ظرفیت زیاد باتری در فرمانروایی خود بوده است P20 Pro با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپری ازین قاعده مستثنا نیست شما می توانید حداقل یک روز کامل بی نیاز از شارژر ازآن بهره بگیرید. صفحه نمایش ۶.۱ اینچی بزرگ آن OLED است دارای یک ناچ(notch) است که شما می توانید آن را نمایش دهید یا پنهان کنید، پردازنده قوی Kirin 970 با AI یکپارچه، مقاومت در برابر آب گرد و غبار IP67 ، از دیگر ویژگی های آن است.

هوآووی EMUI راهی طولانی را پیموده است و صفحه اصلی هم اکنون یک گوگل فید  (Google feed) استاندارد در یک درگاه همراه با رابط کاربری نزدیک به رام استوک دارد. هنگامی که هوآووی نرم افزاری و تنظیمات را خارج از رام استوک اندروید عرضه می کند،  به جای آنکه آن  را بهم بریزند یا سرعت  آن را کاهش دهند،به افزایش سرعت دستگاه کمک می کنند. P20 Pro هر عملی را با سرعت انجام می دهد که استفاده از آن لذت واقعی را ایجاد کند.

ساندرا ووگل در بررسی کامل خود به هوآووی P20 Pro امتیاز ۸.۹ از ۱۰ داد و CNET در بررسی خود به آن ۸.۴ داد.

۲. سامسونگ گلکسی S9 PLUS/S9

سامسونگ گلکسی S9 PLUS/S9

سامسونگ بیش از یک ماه پیش S9 و S9 Plus را به بازار ارایه  کرد. که  تکاملی درسری گلکسی S است ، یک تکامل نزدیک به کمال است همانطور که  می توانید از  گوشی های هوشمند امروز انتظارداشته باشید .

CNET با بررسی  S9 Plusبه آن امتیاز ۸.۸ از ۱۰ داد.

نمایش بی حد و مرز سامسونگ همچنان با هر نسخه بهترین جایگاه را کسب می کند، و آیفون X اپل را که  چندین ماه بهترین جایگاه را داشت کنار زد. وجود رم ۶ گیگابایتی ، سریعترین پردازنده تلفن همراه Qualcomm Snapdragon 845، دوربین عقب دو دهانه، دوربین دیگر با قابلیت پشتیبانی حرکت بسیار آهسته (فقط S9 Plus)، توانایی اضافه کردن کارت های microSD ارزان قیمت، ارتقاع دستیار مجازیBixby و دکمه سخت افزاری مختص استفاده ازآن، تکنولوژی پرداخت وجه سامسونگ، شارژ بی سیم و سریع، مقاومت در برابر آب و گرد و غبارIP68، یک پورت یو اس بی استاندارد Type-C و درگاه هدست رایج ۳.۵ میلی متری. همچنین با نسخه اندروید  ۸.۰ Oreo راه اندازی می شود. گلکسی S9 plus هیچ چیز کم ندارد و کاملا شایسته بهترین بودن است

تجربیاتی  که در هنگام  استفاده داشتم مرا متقاعد کرد که S9 Plus را بهتر از آیفون X بدانم، از جمله عملکرد RF   در S9 Plus که سبب اتصال طولانی تر و سریع ترازآیفون X در T-Mobile در منطقه مشابه است . S9 Plus همچنین دارای مودم جدیدتر Qualcomm نسبت به آیفون X است و همچنین از طیف ۶۰۰ مگاهرتز T-Mobile پشتیبانی می کند. در عملکرد، رقابت با گلکسی  S9 plus  دشوار است.

سامسونگ گلکسی S9 و S9 Plus در حال حاضر S9 با قیمت  ۷۲۰ دلار و S9 Plus با ۸۴۰  دلار در دسترس هستند. T-Mobile و سامسونگ بهترین قیمت را با سایر خدمات ها و حق بیمه اضافی دارند را و در بالای MSRP قیمت خرده فروشی پیشنهاد شده توسط سازنده) هستند.

اگرگوشی غیر پلمپ سامسونگ را خریداری  کنید، bloatware (اصطلاحی است برای اپ‌هایی که بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب شده اند و شما نیازی به آن‌ها ندارید و البته نمی‌توانید آن‌ها را حذف کنید) نخواهد داشت و از اکثر خدمات ایالات متحده نیز ارزان قیمت تراست. در مقایسه با قیمت بیش از  ۱۰۰۰ دلاری  آیفون X ،گوشی های S9 , S9 Plus مقرون به صرفه هستند. همچنین به تازگی پیشنهادات ویژه ی فروش با قیمت پایین تر در حراج سامسونگ مشاهده می کنیم که از قیمت پیش بینی شده کمتراست.

۳. اپل آیفون X

اپل آیفون X

اپل آیفون X چندین ماه در دسترس است و خوانندگان همیشگی  ممکن است کنجکاو باشند  که آیا هنوز هم از آن استفاده میکنم. این گوشی گرانترین تلفن همراه، با قیمت ۹۹۹ دلار برای ۶۴ گیگابایت و قیمت ۱۱۴۹ دلار برای ۲۵۶ گیگابایت، عرضه می شود اما به نظر می رسد اکثریت مردم آن را قسطی خریداری میکنند  به طوری که هزینه ها در طول زمان افزایش می یابد وتعجب آور نیست که قیمت نهایی بسیار زیاد می شود.

آیفون X اولین طراحی منحصر به فرد آیفون پس از آیفون اصلی است که  ۱۰ سال پیش وارد بازار شد. صفحه نمایش بزرگ ۵.۸ اینچ با حداقل قاب و بدون  دکمه  در صفحه اصلی است. درگاه OLED سامسونگ برای اولین بار در یک آیفون استفاده شد. یک دوربین عقب دوگانه با روشی جدید برای استفاده از آیفون که  نبود دکمه  در صفحه اصلی و دکمه روشن و خاموش سنتی  جبران می کند.

آیفون X بدون دکمه در جلو، به تشخیص پیشرفته صورت برای باز کردن قفل و استفاده از Apple Pay متکی است. این عملکرد قابل اعتماد و به مراتب بهتر از عملکرد تکنولوژی اسکنر چشمی سامسونگ است. بالاخره، اپل از شارژ بی سیم استفاده کرد، که شما به راحتی می توانید با استفاده از شارژر بی سیم آن را شارژ کنید.

CNET با بررسی آیفون X به آن امتیاز ۸.۹ از ۱۰ داد.

آیفون X توسط تراشه Bionic جدید A11 و پردازشگر اصلی حرکتی M11 طراحی شده است، بنابراین با iOS 11 بسیار سریع عمل می کند. دارای درجه مقاومت در برابر گرد و غبار و آب  IP67 است. شیشه دوربین عقب در حال حاضر برای پشتیبانی از شارژ بی سیم استفاده می شود. دوربین جلویی ۷ مگاپیکسل و دارای برچسب TrueDepth است، بنابراین شما می توانید عکس های سلفی بگیرید.

آیفون X پیشرفته ترین آیفون تا به امروز است و تجربه های جدیدی را با صفحه نمایش جلو ارائه می دهد. این شامل پشتیبانی از ژست های گسترده و راه های جدید برای دسترسی به عملکرد در آی فون است. در مقایسه با سایر گوشی های  دارای صفحه نمایش بزرگ، یک تجربه کامل اما جمع و جور  روی صفحه نمایش ارائه می دهد.

جیسون به آن امتیاز ۹.۵ داده است.

۴. ال جی  G7 THINQ

الجی G7 THINQ

اگر شما در مورد LG G7 ThinQ خوانده باشید، احتمالا مشاهده کرده اید که اکثر مردم آن را هیجان انگیز نمی دانند و هیچ چیز منحصر به فرد و دلیل قانع کننده ای برای آنکه LG G7 را انتخاب کنند نیست. اگر  صادق باشیم، می توانیم بگوییم  که در مورد اکثر گوشی ها این موضوع صدق می کند  گوشی های هوشمند به در جه ای از پیشرفت رسیده اند که تولید کنندگان کمتر می توانند قابلیتی را برای جذب مشتری بیشتر ارایه کنند.

صرف  پنج روز با نمونه  پیش تولید و یک روز با یک واحد خرده فروشی    T-Mobile ، LG G7 ThinQ را به یکی از  گوش ی های مورد علاقه های من تبدیل کرد. قیمت گذاری آن هنوز انجام نشده است، اما اگر LG برای آن قیمتی کمتر از سامسونگ S9 ارایه کند، شاید سبب شود که  آن را در جایگاه شماره دو فهرست خود قرار دهم.

مانند سامسونگ گلکسی S9 Plus، LG G7 ThinQ دارای همه چیز است علاوه بر آن سینک آشپزخانه نیز دارد! دارای یک درگاه هدفون ۳.۵ میلی متری، تنظیم دوربین دوگانه (یکی برای تصویر گسترده است، که در میان دستگاه های دوربین دوگانه منحصر به فرد است)، شارژ بی سیم، مقاومت IP68، کارت توسعه microSD برای ذخیره سازی نامحدود، یک صفحه نمایش جلو کامل همراه  با یک ناچ، و پشتیبانی صوتی باور نکردنی است.

LG G7 ThinQ شامل عناصر AI در دوربین آن است و با دوربین ویدئویی LG V30 درحالت فیلم Cine Video بهترین تصویررا به ارمغان می آورد. LG چند سال پیش برای دوربین تلفنهایش بسیار پر فروش بود و ممکن است دوباره با LG G7 ThinQ به این مهم دست یابد. LG آن را با دو سال گارانتی و وعده «ارتقاء مداوم» پشتیبانی می کند، بنابراین اکنون فقط باید قیمت و دسترسی به آن را بدانیم تا بتوانیم بزودی بررسی دقیق تری در مورد آن داشته باشیم.

۵. سامسونگ گلکسی Note 8

سامسونگ گلکسی Note 8

سامسونگ  گلکسی Note 8 چندین ماه بالاترین رتبه لیست را در دست گرفته بود؛ زیرا این گوشی پیشرفته ترین گوشی هوشمند در بازار بود و احتمالا هنوز هم می تواند در آن نقطه قرار گیرد. گلکسی S9 Plus در چند زمینه پیشرفت داشته است، اما S Pen و iPhone X نیز یک گوشی های هوشمند جذابی هستند.

CNET با بررسی گلکسی Note 8 به آن امتیاز ۸.۹ از ۱۰ داد.

سامسونگ گلکسی Note 8  دارای تمام جنبه های بنیاد گلکسی است که در S9 و S9 Plus وجود دارد، اما هنوز Android 8 Oreo را ندارد، از پردازنده Snapdragon 835 استفاده می کند و دوربین آن دهانه مکانیکی دوگانه ندارد. گفتنی است  S Pen دارد و اگر شما استفاده از گوشی با قلم را دوست دارید ،بهتر از Note 8  وجود ندارد.

Note 8 در حال حاضر با قیمت ۹۳۰ تا ۹۶۰ دلار، بسته به نوع خدمات، در دسترس است.

من چند هفته با یک دستگاه نمونه اولیه آن کار کردم و در حال حاضر چند ماه  است که از Note 8  استفاده میکنم.

جیسون کیپریانی با بررسی کامل Note 8 امتیاز ۹ را برای آن در نظر گرفت. جیسون در رتبه بندی های خود محافظه کار تر از من است بنابراین امتیاز ۹ از جیسون امتیاز بسیار خوبی است.

۶. گوگل پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

گوگل پیکسل 2 و پیکسل 2 XL 

 Pixel 2 و Pixel 2 XLGoogle  برخی از ویژگی های مورد نظر من (مقاومت در برابر آب و قاب های کوچکتر در XL ) را داشت و بعضی از انتظارات من (حذف درگاه هدفون استاندارد۳.۵ میلی متری) را نداشت. هر دو گوشی های عالی با تجربه رام استوک آندروید هستند، بنابراین اگر شما تلفنی می خواهید که عملکرد آن بر اساس طراحی اندروید گوگل باشد Pixel 2 می تواند انتخاب شما باشد.

 CNET با بررسی Google Pixel XL2 به آن امتیاز۸.۷ از ۱۰ داد.

 Google Pixel 2 XLدارای صفحه نمایش بزرگ ۶ اینچی ۱۸:۹، پردازندهSnapdragon 835، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی عقب، مقاومت در برابر گرد و غبار و آب IP67، یک باتری ۳۵۲۰ میلی آمپری و بلندگوهای دو طرفه استریو است.

Pixel 2 XL کوچکتر دارای صفحه نمایش ۵ اینچی و باتری کوچکتر است، در حالی که سایر ویژگی ها همان مدل  XL هستند. شارژ بی سیم یا درگاه هدفون ۳.۵ میلی متری در هیچ کدام وجود ندارد.

قیمت Pixel 2  کوچکتر از ۶۴۹ دلار شروع می شود در حالی که Pixel 2 XL با قیمت ۸۴۹ دلار برای مدل ۶۴GB شروع می شود. آنها هر دو توسط Android 8.0 Oreo طراحی شده اند و و به روز رسانی os را به مدت سه سال دریافت خواهند کرد. جدیدترین ویژگی های دستیار گوگل در کنار برخی از پیشرفت های دیگر نرم افزار گوگل وجود دارد..

جیسون کیپریانی به  Pixel XL2 امتیاز ۹ را اهدا کرد.

 ۷. اپل آیفون ۸ و plus۸

اپل آیفون 8 و 8plus

اپل آی فون ۸ و ۸plus  همانند آیفون ۷ و ۷plus به نظر می رسد اما دارای شیشه ی دوربین عقب برای پشتیبانی از شارژ بی سیم هستند. علاوه بر این، آیفون های جدید پردازنده کمی پیشرفته تر، دوربین پیشرفته و صفحه نمایش LCD پیشرفته تر است.

CNET با بررسی آیفون ۸plus به آن امتیاز ۸.۹ از ۱۰ داد.

با وجود بلندگوهای استریو برای عملکرد خوب صدا، درگاه هدفون ۳.۵mm استاندارد ندارد. این آیفون های جدید دارای شارژ سریع هستند به طوری که می توانند ظرف ۳۰ دقیقه تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری را شارژ کنند.

دیگر ظرفیت ۱۲۸ گیگابایتی آن موجود نیست و مدل های ۶۴ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس هستند. آیفون ۸ با قیمت های ۶۹۹ و ۸۴۹ دلار در بازار وجود  دارد در حالی که آیفون ۸plus را با قیمت های ۷۴۹ و ۹۴۹ دلار میتوان خرید.

۸. هوآوی MATE 10 PRO

هوآووی MATE 10 PRO

من زمان زیادی از مدل آمریکایی هوآوی MATE 10 PRO  استفاده کردم، این گوشی مثل یک راننده ماهر کار می کند.

به خاطر برخی از نگرانی های امنیتی دولت، Mate 10 Pro نتوانست به طور مستقیم وارد بازار ایالات متحده شود. اما در خرده فروشی های مختلف به قیمت ۷۹۹ دلار در دسترس بود. اکنون می توان آن را در آمازون و مکان های دیگر با  ۶۹۰ دلار پیدا کرد و هنوز هم یک تلفن عالی است.نکته مثبت عدم ارتباط با خدمات ایالات متحده این است که تلفن با bloatware غیر ضروری بارگیری نمی شود.

CNET با بررسی  Mate 10 Pro به آن امتیاز ۸.۴ از ۱۰ داد .

Mate 10 Pro دارای نمایشگر ۶ اینچی ۱۸:۹ OLED، پردازشگر Kirin 970 با واحد پردازش شبکه عصبی، Android 8.0 Oreo با EMUI 8، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب دوگانه، دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی، و باتری آن ۴۰۰۰ میلی آمپر بزرگ می باشد.

عملکردی که هوآووی  Mate 10 Pro را از  Pixel 2 برای سرمایه گذاری متمایز می کند، توانایی اتصال از طریق پورت USB Type-C به یک مانیتور، صفحه کلید و موس برای تجربه ای مانند یک رایانه کامل  است. Galaxy Note 8 و Galaxy S9 / S9 Plus می توانند این کار را از طریق دستگاه DeX انجام دهند، اما Mate 10 Pro برای اجرای این عمل حتی نیاز به یک دستگاه جداگانه ندارد.

Huawei Mate 10 Pro  در بررسی کامل ZDNet امتیاز ۹.۰ را کسب کرد.

۹. وان پلاس۵T

وان پلاس5T

حدود شش ماه پس ازرونمایی از OnePlus 5، این گوشی با صفحه نمایش بزرگتر و نسبت ابعاد ۱۸:۹ و پیشرفته تر وارد بازار شد که آن را تبدیل  یک گوشی هوشمند قدر کرده است. قیمت ۴۹۹ و ۵۵۹ دلاری آن (مدل ۱۲۸ گیگابایت) یکی از عوامل مهم مورد توجه قرار گرفتن  این گوشی است درحالی که قیمت گوشی های پرچم دار بیش از ۹۵۰ تا ۱۰۰۰ دلار است.

CNET با بررسی OnePlus 5 به آن امتیاز ۸.۹ از ۱۰ داد.

OnePlus 5T دارای یک سیستم قفل چهره است، دارای یک دوربین عقب دوگانه و چندین نرم افزار برای افزایش قابلیت های گوشی است که آن را برای استفاده روزانه بسیار کارآمد می کند. به جای یک طراحی شیشه ای ساندویچ که امروزه محبوب ترین  نوع گوشی است، OnePlus 5T یک پوسته آلومینیومی سبک و ساختاری با کیفیت بالا دارد.

OnePlus 5T با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۴۹۹ دلار در دسترس است. بر خلاف  گوشی های معروف مانند گلکسی S5 و LG، خط OnePlus دارای به روز رسانی منظم و همچنین یک جامعه فعال از کاربران و توسعه دهندگان است، بنابراین شما می توانید آن را به میل خود شخصی سازی کنید.

من یک ماه با این گوشی  کار کردم و یک دستگاه فوق العاده است، اما دیگر به عنوان OnePlus در دسترس نیست تا OnePlus 6 به بازار ارایه شود. از Android 8 در فرم بتا لذت بردم و همچنین پشتیبانی از اندروید P را در  آینده مشاهده خواهیم کرد.

ساندرا ووگل یک بررسی کامل از OnePlus 5T را در ZDNet انجام داد و رتبه ۹ را به آن اختصاص داد.

۱۰. سونی XPERIA XZ2

سونی XPERIA XZ2

مدتی از آنکه  گوشی Xperia سونی در لیست ۱۰ گوشی برترم قراردادم میگذرد، اما پس ازقرار دادن اسکنر اثر انگشت در عقب و نو آوری در طراحی آن، کمی سخت است که Xperia XZ2 سونی در آخر لیست باشد.

Sony Xperia XZ2 با جدیدترین پردازندQualcomm Snapdragon 845، اندروید ۸.۰Oreo ، ۴گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت  microSD، مقاومت در و برابر گرد و غبار و آبIP68، صفحه نمایش ۵.۷ اینچیTriluminos ، دوربین عقب ۱۹ مگاپیکسلی با پشتیبانی حرکت بسیار آهسته ۹۶۰ فریم در ثانیه و بلندگوهای استریو، ۷۹۹.۹۹ دلار است که آن را در مقایسه با دیگر پرچمدارهای اندروید با قیمت بالاتر قرار داده است.

ساندرا ووگل بررسی کاملی از Xperia XZ2 را در ZDNet انجام داد و امتیاز ۷.۵ را به آن اختصاص داد.

عمر باتری و دوربینی دو مورد از آن بود، که تعجب آور نیست، زیرا سونی سالها نتوانسته بود دوربینی با دوربین های دیگر رقابت کند را ارایه کند. در چند هفته آینده OnePlus 6 و یک گوشی HTC ارایه خواهند شد، بنابراین احتمال دارد که این دو به لیست ۱۰ گوشی برتر هوشمند وارد شوند. همچنین اپل و گوگل در پایان تابستان از تلفن های جدیدی رونمایی خواهند کرد.

User Rating: Be the first one !
منبع
zdnet

اندیشه امام دوست

مهندس مکانیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا