Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

موبایل

iPhone 6 اپل مقاومت تر از iPhone 5S ،Galaxy S5 و HTC One M8

iPhone 6 و iPhone 6 Plus بزرگترین، تلفن های همراه شرکت اپل هستند که تاکنون ساخته شده اند؛ و مقاومت ترین و محکم ترین در نوع خود هستند. شاید حتی مهمتر از همه iPhone 6 از نظر مقاومت، اسمارت فون های اندرویدی در کلاس یکسان مانند HTC One M8 و Moto X را مغلوب کند و iPhone 6 Plus قوی ترین اسمارت فون با صفحه نمایش بزرگتر از ۵ اینچ برتر از Galaxy S5 است.  اطلاعات منتشر شده از SquareTrade ، شرکتی که گارانتی های تمدید شده و بیمه  را برای گجت ها فراهم می کند همانطور که شما می دانید بیمه کنندگان انسان های حقیقتا فهمیده ای هستند. به دنبال عرضه iPhone 6 و iPhone 6 Plus در روز پنج شنبه های تست های متداول سقوط ناگهانی ، فرو کردن در آب و آزمایش های دیوانه وار برای به نمایش گذاشتن  مقاومت فیزیکی (یا نقاط ضعف) برای اسمارت فون های جدید اپل در نظر گرفته می شود. همانطور که احتمالاً تصور می کنید، اکثر این تست ها خیلی علمی نیستند اما بطورکلی مقاومت شگفت انگیز اسمارت فون های iPhone 6 و Plus 6 را نشان می دهند.  تاکنون برجسته ترین تست های مقاومت iPhone 6 و iPhone 6 Plus توسط شرکت SquareTrade انجام گرفته است. برخلاف دیگر آزمایش کنندگان که عمدتاً شخصی به دقت سقوط، فرو کردن در آب و دیگر تست ها را روی اسمارت فون تکرار می کند. در این آزمون ها برای ایجاد شرایط چندین بار تکرار، شرکت SquareTrade از روبات ها استفاده می کند. شما می توانید با مشاهده ویدئو های تست های لغزش، مقاومت در برابر آب و سقوط به عملکرد خیلی خوب iPhone 6 و Plus 6 پی ببرید. تماشای کارکرد این دو اسمارت فون در زیر آب به مدت ۱۰ ثانیه می تواند جالب باشد.

رو هم رفته SquareTrade به iPhone 6 امتیاز شکست پذیری ۴ و iPhone 6 Plus امتیازی ۵ را داده است.( امتیاز هرچه از ۱۰ پایین تر باشد بهتر است ) سال گذشته iPhone 5S امتیاز ۶ را گرفته بود. درحالی که Galaxy S5 فقط توانست به امتیاز ۶.۵ بسنده کند و به دلیل لیز بودن بیشتر نسبت به iPhone 6 Plus امتیاز بیشتری از دست می دهد. شایان ذکر است که اسمارت فون ها و فبلت های بزرگتر همیشه استحکام کمتری به دلیل ابعاد بزرگترشان و سنگینی دارند که موجب سخت تر شدن نگهداری آن ها در دستان می شود و ضربه به زمین فشار بیشتری به آنها وارد می کند.

دلیل آنکه iPhone 6 مقاوم ترین تلفن همراهی است که SquareTrade به خود دیده است؛ احتمالا به علت وجود ترکیبی از فاکتورها می باشد. طراحی بدنه آلومینیومی نفش مهمی را ایفا می کند و شیشه پنل جلو که با یون تقویت شده به مقاومت آن کمک می کند. ( اما باید درنظر داشت که آن تنها آخرین نسخه گوریلا گلس کورنینگ است و دیگر شرکت های سازنده اسمارت فون نیز از این شیشه استفاده می کنند.) در واقع انحنای پنل جلو به داخل به جای ایجاد یک لبه ی در معرض ضربه بکار گرفته شده است. بطور کلی اپل بر روی ماشین آلات و ساخت با کیفیت بالا سرمایه گذاری سنگینی می کند و این جای تعجب نیست که دستگاه های این شرکت دوام بیشتری نسبت به فشارها در مقابل دستگاهی با کیفیت کمتری ساخته شدند دارند. شما می توانید ویدئو آزمایش های مربوط به استحکام و سقوط این دو اسمارت فون را در زیر تماشا کنید.

تست جالب سقوط  iPhone 6 Plus بصورت حرکت آهسته

تست سقوط آزاد iPhone 6 که بخوبی صورت می گیرد

تست خرد شدن iPhone 6 در مخلوط کن

بی ربط اما جالب، نحوه خلاص شدن از برآمدگی دوربین عقب iPhone 6 و  iPhone 6 Plus

User Rating: Be the first one !
منبع
extremetech

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا