Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

فناوری

کوالکام، از جیب شما تا اتومبیل، خانه و گجت های پوشیدنی

نیویورک  جاییست که کوالکام، بزرگترین سازنده چیپ های دستگاه های موبایل می خواهد از بودن در جیب شما فراتر رود. و انتظار می رود که در سالهای آینده در قالب اتومبیل، خانه و گجت های پوشیدنی وارد زندگی شما شود. استیو مولنکاف مدیرعامل شرکت کوالکام در نشست سرمایه گزاران شرکت به تحلیل گران گفت: اتومبیل های امروزی پلتفرم های شگفت انگیزی برای بکارگیری تکنولوژی اسمارت فون ها هستند.

 استیو مولنکاف، مدیر عامل شرکت کوالکام
استیو مولنکاف، مدیر عامل شرکت کوالکام

کوالکام  بر روی تکنولوژیی کار می کند که به اتومبیل ها این امکان را می دهد تا ببینند و با یکدیگر صحبت کنند. همچنین کنترل توسعه اینترنت اشیاء که به معنای ارتباط همه نوع از اشیاء از چراغ ها تا لباس و ترموستات های اجاق در اینترنت است. این شرکت همچنین در حال گسترش در بیشتر تبلت ها است. استراتژی کوالکام ناشی از نیاز یافتن روشی جدیدی برای پیچیده کردن راه خود در زندگی شما به جهت کاهش رشد فروش اسمارت فون می باشد.مدیران این شرکت می گویند آنها انتظار دارند سود بسیار آنها از تجارت اصلی کوالکام به ویژه در دستگاه میان و پایین رده دربازارهای در حال ظهور ادامه یابد. اما آنها اتومبیل ها ، خانه ها و شهرها را به عنوان فرصت های بزرگی تلقی می کنند. این تجارت جدید اکنون بیش از ۱ میلیارد دلار درآمد برای کوالکام در آخرین سال مالی جدا از ۲۶.۵ میلیارد دلار درآمد کلی این شرکت، ایجاد کرده است. کوالکام  پا را فراتر از تلاش های رقبای اصلی خود گذاشته است چرا که اینتل که در سال جدید شروع به فروش دستگاه های پوشیدنی کرده است و انویدیا تبلت ها و سیستم های گیم دستی خود را به فروش می رساند. مایک واکلی تحلیل گر Canaccord Genuity می گوید:

حرکت به سوی این بازار جدید می تواند به کوالکام در رشد در جهت ابزارهایی که از طریق اینترنت در ارتباطند کمک کند.

این استراتژی گامی منطقی رو به جلو  است زیرا اسمارت فون ها تبدیل به مرکز ثقلی برای این ابزارها خواهند شد. کوالکام همچنین نشان داد برنامه هایی برای فروش چیپ های خود به دیتا سنترها دارد. این اقدام، کوالکام را در جایگاه رقابتی جدیدی با اینتل که در حال حاضر تولید کننده برتر چیپ های سرور است؛ قرار خواهد داد.بازاری که رسیدن به فروش ۲۰ میلیارد دلار در سراسر جهان را تا سال ۲۰۲۰ انتظار دارد.مولنکاف می گوید:

این بازار، ما را تا زمان ایجاد این تجارت در بر می گیرد اما، ما آن را به عنوان یک فرصت هیجان انگیز تصور می کنیم. 

کوالکام در تلاش برای حرکت به سوی سرورها است که می تواند راهی برای مقابله با اینتل در نظر گرفته شود که هزینه زیاد برای رشد در تجارت چیپ موبایل خود صرف کرده است. سخنگوی اینتل درباره ورود کوالکام به بازار سرور می گوید:

ما این رقابت را جدی در نظر می گیریم.ما نسبت به محصولات فعلی خود، محصولات پایپلاین و توانایی ما در ادامه نوآوری و ارائه آن چیزی که مشتری احتیاج دارد؛رضایت داریم. به رقابت با ما خوش آمدید.

 

مرور کلی

User Rating: ۴.۲۵ ( ۱ votes)
منبع
cnet

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا