Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

علم و دانش

تغییر خط آهن زمینی به مترو توسط ۱۲۰۰ مهندس در سه ساعت

در اوایل ماه مارس امسال ، خط ریلی توکیو یک شب را صرف به پایین کشیدن خط راه آهن قطار در ایستگاه Shibuya برای اتصال آن به ایستگاه مترو کرد.شما احتمالا درباره راندمان افسانه ای ژاپنی ها چیزهایی شنیده اید پس این نباید باعث شگفتی شما شود که ۱۲۰۰ مهندس ژاپنی ظرف تنها ۳ ساعت ۲۵ دقیقه در اوایل ماه مارس امسال خط ریلی روی زمین را برای اتصال به نزدیکترین خط مترو به پایین کشیدند.

این عملیات دقیقا بعد از ترک آخرین قطار روزانه از ایستگاه در ساعت ۱ صبح ، آغاز شد. مهندسین خط ریلی توکیو در ایستگاه Shibuya با شتاب بر روی خط مشغول کار شدند؛ تا در زمان تعیین شده قبل از آغاز حرکت اولین قطار در ساعت ۵ عملیات را به پایان برسانند ؛ این طرح به مهندسانی احتیاج داشت که با استفاده از یک تکنولوژی اختصاصی که STURM «روش انتقال خط آهن»  نامیده می شود؛ خط آهن اصلی را برای اتصال آن به ایستگاه Daikanyama به پایین بکشند.

خط راه آهن توکیو
طرح تغییر راه آهن توکیو

جای تعجب نیست که این مهندسان بدون ایجاد خمیدگی آن را پایین کشیدند و در زمان باقیمانده خط اتصال جدید را قبل از رسیدن به آغاز عبور مرور مسافران صبح تست کردند.

نمی توان گفت که این ویدئو متعلق به ادیتورهای ویدئو این شرکت است هرچند این ویدئو در یوتیوب از زمان این شاهکار در ماه مارس تنها چند روز پیش منتشر می شود.

[su_button url=”#” style=”flat” background=”#cd2122″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.cnet.com/news/watch-1200-japanese-engineers-switch-an-above-ground-train-track-to-a-subway-line-in-three-hours/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]CNET[/su_button]

مرور کلی

۰%

User Rating: ۴.۶۵ ( ۲ votes)

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا