Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

بررسیسرگرمیگجت و پوشیدنی

بهترین ربات های سال ۲۰۱۸

انتخاب ما از بهترین ربات ها، آنهاییست که می توانند از طریق گوشی شما کنترل و برنامه ریزی شوند.

اسباب بازی های روباتیک که می توانید با گوشی خود کنترل کنید نه فقط سرگرم کننده است، بلکه آموزشی نیز هستند. این که آیا شما میخواهید خودتان کدنویسی کنید و یا الهام بخش فرزندانتان باشید، یک ربات متصل به گوشی هوشمند یکی از بهترین ابزارها برای شروع است.

برای کار با این ربات هایی که در اطراف ما هستند، نیازی به دانستن کدنویسی یا برنامه خاصی نیست، اما با کمی دانش فنی می توانید با این ربات ها کار های خاصی انجام دهید. با آی تی ویکی همراه باشید تا با این ربات ها بیشتر آشنا شویم.

ربات Anki Cozmo

قیمت : ۱۷۹.۹۹ دلار

ربات Cozmo ساخته شده توسط Anki یکی از هوشمندترین رباتهایی است که ما دیده ایم. این ربات آن قدر کوچک است که در کف دست شما جا می شود. کوزمو دارای مغز بزرگیست و قادر به تشخیص چهره های مردم، بازی کردن و یادگیری است.

ربات Cozmo همراه با سه مکعب LED عرضه می شود که در بازی هایی که زمان واکنش و تطابق رنگ را مورد آزمایش قرار می دهند استفاده می شود. او می آموزد که چگونه شما بازی می کنید و سطح مهارت خود و واکنش های خود را به طور مناسب تنظیم می کند.

برای مثال اگر او را تنبیه کنید، او هم عکس العمل نشان می دهد و چشم هایش را بر روی صفحه نمایش LEDش می کشد.

ربات Anki Cozmoدوربین موجود در ربات می تواند یاد بگیرد، و سپس ارتباط چهره با یک نام داده شده را تشخیص دهد و آن را با صدای بلند وقتی که آنها را می بیند صدا کند. شما می توانید Cozmo را برای بیان عبارات دیگر نیز برنامه ریزی کنید.

شما حتی می توانید کنترل از راه دور Cozmo را هنگام تماشای نمایش از دوربین خود در صفحه نمایش گوشی یا تبلت خود کنترل کنید. همچنین تعداد زیادی از مینی بازی های برنامه نویسی برای آموزش برنامه نویسی اساسی کودکان وجود دارد.

باوجود همه اینها، Cozmo با شخصیت بسته بندی شده است. او زنده، پر جنب و جوش و سرگرم کننده است، به شما می گوید که چه بازی هایی می خواهد در هر زمان خاصی انجام دهد، واکنش نشان می دهد و احساسات خود را بیان می کند. این به نظر احمقانه است، اما شما واقعا خود را در هنگام مراقبت از Cozmo و آنچه که او می خواهد خواهید دید، که یک موفقیت بزرگ است. اخیرا نسخه جدید این ربات بهینه سازی شده و با ویژگی های بیشتر با نام Vector وارد بازار شده است.

ربات Sphero R2-D2

قیمت: ۱۷۹.۹۹ دلار

شرکت Sphero ممکن است به خاطر روبات های کروی آن شناخته شود، اما بهترین تولید آن ها،که هنوزم تمام توجهات را جلب خود کرده، ربات موفق the Star Wars-inspired BB-8 droid در فیلم های جنگ ستارگان است. نتیجه: کاملا غیر کروی، اما بسیار درخشان، ربات R2-D2.

این ربات با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند کنترل می شود، این Droid مینیاتوری دارای مجموعه ای از انیمیشن های مستقل از فیلم ها است، از جمله جلوه های صوتی معتبر و چراغ های LED.

شما می توانید او را به طور مستقیم از برنامه کنترل کنید، او را به گشت زنی هدایت کنید، یا حتی او را ترک کنید تا به طور مستقل خود را به شما واکنش نشان دهد، زیرا شما یکی از فیلم های جنگ ستارگان را با R2 در کنار خود تماشا کنید.  همچنین یک مینی بازی AR برای لذت بردن وجود دارد.

ربات Sphero R2-D2مطمئنا، او از اسباب بازی از راه دور کنترل بیشتری نسبت به ربات در قضیه محکم تر است، اما R2 یکی از معروف ترین روبات های سینما است و این اسباب بازی معتبر R2 است که ما دیده ایم. شما همچنین می توانید از او برای یادگیری نحوه کد گذاری با برنامه Sphero Edu رایگان استفاده کنید.

اگر شما Spheros کروی خود را ترجیح می دهید، هنوز هم می توانید ربات محبوب BB-8 droid را همراه با جدیدترین دستورات خود همگام با BB-9E دریافت کنید.

ربات UBTECH Jimu Meebot kit

 قیمت: ۱۲۹.۹۵ دلار

Meebot یک ربات است که برای بچه ها طراحی شده و از فروشگاه های اپل با قیمت ۱۰۹.۹۵ پوند در دسترس است. این ربات همراه با kit form ارائه می شود، به این معنی که شما باید آن را مانند LEGO بسازید، اما به جای دستورالعمل های کاغذی یک برنامه تلفن همراه یک مدل ۳D متحرک برای مرجع فراهم می کند. ساخت چند ساعت طول می کشد (اگر بچه های شما کمکتان نمی کنند)، پس می توانید Meebot را از طریق بلوتوث وصل کنید و کنترل آن را شروع کنید.

ساخت این ربات چند ساعت طول می کشد (اگر بچه های شما کمکتان نمی کنند)، سپس می توانید Meebot را از طریق بلوتوث به گوشی خود وصل کنید و کنترل آن را شروع کنید.

ربات UBTECH Jimu Meebot kitحرکات پیش فرض عالی است: می تواند رقص دیوانه و حتی پرچم “مرد” را انجام دهد، جایی که آن را در یک بازوی قرار می دهد.

این ایده این است که بچه ها بتوانند از طریق Meebot سرگرم کنند و بازی کنند، سپس یاد بگیرند که چگونه برنامه را برای حرکت دادن خود بسازند. آنها می توانند این کار را با استفاده از یک رابط بلوک گرافیکی انجام دهند، اما همچنین می توانند کد خود را ببینند.

آنها حتی می توانند کیت را برچیند و نسخه خود را از ربات بسازند و شش موتور servo را به هر ترتیبی که دوست دارند به هم وصل کنند.

ربات littleBits Droid Inventor Kit

قیمت: ۹۹.۹۹ دلار

littleBits شروع به ساخت کیت هایی از اجزای الکترونیکی کوچک رنگی کرده که شما می توانید با یکدیگر برای ایجاد مدارهای پیچیده و ابزارهای کوچکتر ارتباط برقرار کنید. سپس آن ایده ی درخشان را که همه فناوری ها را در اختیار داشت و آن را در داخل R2-D2 قرار داد.

کیت Inventor Droid شما را قادر می سازد هر دو R2 پوشش (از جمله تابلوچسبها برچسب های قابل تنظیم) و اجزای داخلی آن، با برنامه همراه برای شما از طریق پیکربندی های مختلف گام به گام انجام دهید. 

در راه اندازی اولیه به شما اجازه می دهد R2 را با استفاده از تلفن خود به عنوان یک کنترل کننده هدایت کنید، در حالی که یک کنترلر، میکروفون و بلندگو برای ضبط و پخش پیام های صوتی، و دیگری چرخش سر ربات را هدایت می کند.

ربات littleBits Droid Inventor Kitبا این حال، این فقط پیکربندی پایه است و شما می توانید اجزای بیشتری را با یک KitBits دیگر بدست آورید یا قطعه های شخصی را مستقیما از شرکت خریداری کنید.

قطعه ها به صورت مغناطیسی متصل می شوند، و آنها را آسان به جمع آوری و جداسازی می کند، و برنامه کار بسیار خوبی است که شما را از طریق قرار دادن R2 با هم و جدا کردن آن سرگرم می کند.

حتی راهنمایی هایی در مورد چگونگی سفارشی کردن بدن با استفاده از وسایل خانگی، مانند گنبد سر و گلدان یا جعبه آب میوه ای وجود دارد، به طوری که مخترعان مشتاق می توانند R2 خود را کاملا تولید کنند.

برنامه littleBits به تازگی به روز رسانی شده است تا شامل برنامه نویسی نیز باشد.

ربات +Sphero SPRK

قیمت: ۱۲۹.۹۹ دلار

ربات دیگری که در فروشگاه اپل موجود است (£ ۱۱۹.۹۵) +Sphero SPRK  است. این یک تکامل از Sphero اصلی است و طراحی شده است که سرگرم کننده با بازی کردن و الهام بخشیدن بچه ها به یادگیری کد باشد.

در ساده ترین حالت شما می توانید از برنامه Sphero برای کنترل جایی که توپ رول می دهد، فقط یک ماشین کنترل از راه دور استفاده کنید.

ربات +Sphero SPRKاما شما همچنین می توانید آن را برای حرکت در یک مسیر خاص برنامه ریزی کنید، و شما می توانید آن را نگه دارید و استفاده از آن به عنوان یک کنترل کننده برای برنامه ها و بازی های دیگر.

ربات Sphero Mini

قیمت: ۴۹.۹۹ دلار

اگر شما  تجربه Sphero از +SPRK  و یا یکی از ربات های Star Wars را دوست نداشتید، می توانید Sphero Mini را در نظر بگیرید. همانطور که از نام آن پیداست، این نسخه کوچکتر از روبات های کروی شرکت است، خوشبختانه با یک قیمت پایین تر برای مطابقت.

همانند دیگر روبات های شرکت Sphero، شما این ربات را هم با استفاده از گوشی خود کنترل می کنید، و چند گزینه وجود دارد.

شما می توانید از کنترل جوی استیک استاندارد لمسی استفاده کنید؛ یک حالت “تیرکمان بچه گانه” که در آن شما را به عقب بر می گرداند و آزاد می کند تا ربات را به جلو بفرستد؛ یک حالت ژیروسکوپی که در آن گوشی را برای هدایت کج می کنید. و حتی یک حالت تشخیص چهره که در آن شما می توانید لبخند بزنید تا به جلو حرکت کنید و به سمت عقب حرکت کنید (سرگرم کننده است، اما به عنوان حالت های دیگر هم کار آسانی نیست).

ربات Sphero Miniمینی در چند رنگ مختلف موجود است و شما همچنین می توانید رنگ LED داخلی را که از طریق پوسته شفاف شفاف در می آید سفارشی کنید. ابن ربات توسط Micro-USB شارژ می شود و همراه با مجموعه ای از پین های بولینگ کوچک پلاستیکی و مخروط های ترافیک برای تنظیم دوره های مانع عرضه می شود.

فراتر از رانندگی در اطراف Sphero همچنین مجموعه ای از بازی هایی است که از ژیروسکوپ داخلی استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید Sphero خود را به حرکت در اطراف اشیاء بر روی صفحه نمایش گوشی خود را در داخل بازی وجود دارد. بعضی وقتها برای کنترل استفاده میشویم، اما هنگامی که شما آن را قطع میکنید، سرگرم کننده است – اگر کمی بیشتر از یک نوآوری باشد.

شما حتی از برنامه Sphero Edu برنامه های پیچیده برنامه نویسی Spheros بزرگتر را دریافت می کنید، بنابراین می توانید فقط با هزینه ی ۵۰ پوند / ۵۰ دلار، دسترسی و هدایت کامل Sphero را در دست بگیرید.

ربات Lego Mindstorms EV3

قیمت: ۳۴۹ دلار

هیچ رباتی به اندازه LEGO Mindstorms کامل نیست. آخرین کیت شرکت لگو، EV3 است که به شما اجازه می دهد تا ۱۷ ربات را بسازید که بتواند رانندگی، شلیک، لغزش، پیاده روی،ضربه زدن و چرخش انجام دهد.

ربات Lego Mindstorms EV3کدگذاری نام یکی از بازی های این ربات است، و شما می توانید نرم افزار برنامه نویس EV3 را در تبلت خود نصب کنید تا ربات خود را به شما پیشنهاد دهد. اگر تبلت ندارید، این نرم افزار برای ویندوز و مک نیز موجود است.

از نرم افزار این ربات بر روی تلفن و تبلت همچنین می تواند به عنوان یک کنترل از راه دور برای ربات شما استفاده شود و چون از آجر های LEGO Technic ساخته شده است، می توانید آن را با هر چیزی که دوست دارید بازسازی کنید و آجر و قطعات خود را اضافه کنید.

ربات Sphero Ollie

قیمت: ۹۹ دلار

نسخه سریعتر Sphero (و BB-8) ، ربات Ollie است. این به طور انحصاری برای سرگرمی ساخته شده و برای آموزش طراحی نشده است، و به جای یک مکانیزم درونی که روی یک کره قرار دارد،ربات Ollie دو چرخ دارد.

ربات Sphero Ollieاین چرخ ها می توانند در جهات مخالف برخی از عملیات چرخشی و سریع عمل کنند اما هنگام کار با هم می توانند ربات را به میزان ۱۵ مایل بر ساعت حرکت دهند.

این به اندازه کافی دشوار است که از دست انداز ها به هوا منتقل شود و با استفاده از چرخ های لاستیکی برای استفاده در فضای باز (چرخ های پلاستیکی لغزنده، که بسیار لذت بر روی سطوح صاف مثل کف چوبی است).

ربات LittleBits Gizmos and Gadgets

قیمت: ۱۹۹.۹۵ دلار

شرکت LittleBits همچنین یک کیت را به فروش می رساند که بچه ها (۸ سال و بالاتر) می توانند مخلوط های دیوانه وار خود را ایجاد کنند، از جمله یک ربات Bitbot که می تواند به صورت بی سیم در اطراف یک اتاق بچرخد.

این همه چیز در مورد یادگیری کودکان برای اختراع با استفاده از بلوک های ساختمانی الکترونیکی است که ضربه محکم و ناگهانی همراه با آهن ربا را به آن ها آموزش می دهد. استفاده از این ربات، آسان است و همراه با آن یک کتاب راهنمای اختراع ۶۰ صفحه ای ارائه می شود.

ربات LittleBits Gizmos and Gadgetsاین کیت شامل همه مواردی است که برای ۱۶ اختراع تعیین شده نیاز دارید و سپس میتوانید خودتان ربات جدید ایجاد کنید و آنها را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید.

۱۳ قطعه و ۵۶ تکه لوازم جانبی از جمله زنگ، موتور DC، سنسور نور فن، slide dimmer و چرخاننده توپ، و همچنین تخته های نصب، سیم، تقسیم، بازوهای مکانیکی و غیره وجود دارد.

این شرکت به شما پیشنهاد می دهد که می توانید از Bitbot برای شوخی با حیوانات خانگی خود استفاده کنید و به راحتی می توانید اتاق خود را به مسیر مسابقه تبدیل کنید.

User Rating: ۴.۹ ( ۳ votes)
منبع
techadvisor.co.uk

مسعود رحیمی

دانشجوی مهندسی نفت علاقمند به دنیای دیجیتال و بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا