Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

بازیبررسیکنسول بازیمکویندوز

بررسی بهترین بازی های سال ۲۰۱۸ و آنهایی که ارزش صبر کردن را دارند

راهنمای جدیدترین بازی های 2018 بر روی PS4، Xboxone، Nintendo Switch و PC

سال ۲۰۱۸ در حال تبدیل شدن به یک سال بسیار خوب برای بازی و گیمرها است، بسیاری از بازی ها در این سال عرضه خواهند شد. با آی تی ویکی همراه باشید تا بهترین بازی های سال ۲۰۱۸ و هیجان انگیزترین بازی هایی که قرار است در آینده عرضه شوند را بررسی کنیم.

بهترین بازی های منتشر شده در ماه ژوئن

Vampyr

Dontnod Entertainment نام خود را با با داستان زندگی فوق العاده یک نوجوان به نام “Life is Strange” به تصویر کشید. اما حالا اقدام به نوشتن داستان یک خون آشام در سبک RPG در اوایل قرن ۲۰ ام کرده است. به عنوان یک پزشک که با قدرت ها و ضعف های یک خون آشام همراه شده است، میبایست در مسیر خود بجنگید و باید بگیرید که آیا شما هویت جدید خود را سرکوب می کنید یا در آغوش می گیرید.
عرضه شده برای PS4، XB1 و PC

 

Unravel Two

یکی از خبر های هیجان انگیز نمایشگاه E3 2018، تجربه بازی Unravel به صورت دو نفره به همراه شخصیت کاموایی “Yarnys” بود که به شما در حل معما ها و بالا رفتن از اجسام در دنیای اطراف کمک می کند. این بازی درای یک نگاه زیبا و داستان لطیف است و همچنین تغییر درجه سختی معما ها برای کسانی که به دنبال به چالش کشیدن خود هستند.

عرضه شده برای PS4، XB1 و PC

 

Mario Tennis Aces

با شروع به کار  سری Mario در کنسول Switch، بازی Aces نیز به جمع آن ها پیوست که ویژگی های جدیدی را به سری بازی های ورزشی اضافه میکند که بازی کردن آن را به یک تجربه بسیار جالب رقابتی چه در حالت آفلاین و چه در حالت آنلاین تبدیل میکند مانند انجام حرکت های ویژه جدیدی برای دفاع و حمله. هرچند، هنوز یک حالت ماجراجویی برای کسانی که میخواهند یک عنصر داستان به بازی اضافه شود؛ وجود دارد.

عرضه شده برای Switch

 

بهترین بازی های منتشر شده در ماه می

Detroit: Become Human

رویای Quantic ادامه دارد تا ژانر امضایی خود را از بازی های ماجراجویی سینمایی بازسازی کند و بازی Detroit: Become Human مطمئنا تاکنون بهترین آن است. بازی با سه شخصیت رباتیک انجام میشود که انتخاب هر کدام از شخصیت ها و انتخاب مسیر های گوناگون برای اتمام بازی، شما را با پایان های گوناگون برای بازی  همراه میکند، حتی اگر در مبارزات و یا ماموریت ها شکست بخورید و یا کشته شوید. گیم پلی زیادی همراه با فشردن دکمه های خاص وجود ندارد و لذت اصلی بازی در پیشروی در تمام مسیر های داستانی بازی و اتمام آن ها و درک عملکرد شخصیت های اصلی بازی است.

عرضه شده برای PS4

 

Pillars of Eternity II: Deadfire

نسخه های قبلی بازی Pillars of Eternity نشان دادند که هنوز طرفدارانی برای بازی های سبک قدیمی RPG ایزومتریک وجود دارد و شرکت Obsidian Entertainment هم بسیار خوشحال بود تا این نسخه را دوباره بسازد. حال پنج سال قبل از زمان نخستین بازی این مجموعه، شما به همراه خدمه کشتی خود در یک جزیره در حال کشف و جست و جو و به دنبال حفظ روح خود در مقابل دزدیده شدن آن هستید.  مکان های بسیاری برای کشف در بازی وجود دارند و افراد زیادی را در طول مسیر ملاقات می کنید. اگر به دنبال یک داستان عمیق و غنی و همچنین به دنبال برای غرق شدن در بازی برای گذران زمان خود هستید، باید قطعا Deadfire را تجربه کنید. این بازی در حال حاضر برای PC و Mac موجود است و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ برای کنسول ها عرضه خواهد شد.

عرضه شده برای PC و Mac

 

Dark Souls Remastered

برای کسانی که میخواهند “git gud” را تجربه کنند و خورشید را ستایش کنند، Dark Souls Remastered از سری بازی های RPG با بهره گیری از سخت افزار های فعلی و بازسازی مجدد می تواند گزینه خوبی باشد. بازی غم انگیز (اما عادلانه) ای که شما را به یک دنیای فانتزی تاریک متصل می کنند که پر از تله ها، دشمنان و هیولاهای هیجان انگیز است. داستان در چند نقطه و به همراه افرادی با چهره اشنا و اقلامی که در جهان پیدا می کنید، روایت می شود، اما اکثر وقت خود را صرف کشف و مبارزه برای زندگی خود خواهید کرد، مانند فرار از یک آتش سوزی به یک آتش سوزی دیگر. این شامل محتوای DLC بازی نیز می شود، و این روش قطعی برای بازی یکی از عناوین تحسین شده در سال های اخیر است.

عرضه شده برای PS4، XB1 و PC

 

بهترین بازی های منتشر شده در ماه آوریل

God of war

این نسخه از بازی با نسخه های قبلی PlayStation 2 و PlayStation 3 تغییرات زیادی کرده است. این بازی با افزودن مأموریت های جانبی، نقشه های شاخه ای، ارتقاء بیشتر سلاح ها و زره ها، پیوستن پسر کرتوس با توانایی های خود به جنگ و تبدیل محیط یونان به یک محیط سخره نوردی باعث شده تا این بازی الهام زیادی از بازی های نقش افرینی بگیرد. خوشبختانه استودیو سانتا مونیکا همه چیز را به خوبی با هم ترکیب کرده است. بازی به شما احساس خوبی می دهد به خصوص هنگام مبارزه شما طیف زیادی از توانایی ها و قابلیت ها را در بازی در اختیار دارید.

عرضه شده برای PS4

 

Minit

در این بازی شما شصت ثانیه برای بازی کردن فرصت دارید و پس از شصت ثانیه به نقطه ی شروع برمیگردید. در نگاه اول تصور میشود Minit بسیار خسته کننده باشد. اما بر خلاف تصور یک بازی پازل سرگرم کننده کوچک در سبک نقش افرینی است. رویدادهای مهم حتی پس از مرگ دائمی هستند، میانبرها و مسیرهای جایگزینی وجود دارد که به شما امکان می دهد در زمان صرفه جویی کنید یا یک هدف متفاوت را دنبال کنید. این یک تجربه ی کوتاه قابل درک است، اما کسی در این بازی موفق است که زمان خود را هدر ندهد.

عرضه شده برای PC, Mac, PS4, XB1 و Switch

 

Frostpunk

بیشتر بازی های شهر سازی، برای ساخت و ساز انتخاب هایی بر اساس روحیه ی فرد را ندارند. اما در Frostpunk شرایط بسیار سخت است. در این بازی شما آخرین شهر در یک سیاره ی برفی را در اختیار دارید و مسئولیت  شما این است که شهروندان را با هر روشی زنده نگه دارید. استودیوی ۱۱ Bit که قبلا بازی بقای جنگی به نام This War of Mine را ارائه کرده بود، یک بار دیگر دنیای احساسی خاکستری را با پتانسیل خوب برای بازیکنان ایجاد کرده تا با آن بتوانند انتخاب های وحشتناکی به نام یک روز بیشتر زنده ماندن را تجربه کنند. این بازی در مقایسه با رقبای خود محدود تر است، تکرار بازی برای شما لذت کمتری خواهد داشت، اما تم های نیروی بخار و بقای آن می تواند تجربه ی جدیدی را برای شما به ارمغان بیاورد.

عرضه شده برای PC

 

بهترین بازی های منتشر شده در ماه مارس

Sea of Thieves

این بازی ماجراجویی دزدان دریایی را استودیو Rare ساخته است، که درحال حاضر بخاطر محتوای کم سفر های دریایی کوتاه دارد. با این حال چیزی که در این بازی لذت بخش خواهد بود این است که شما میتوانید به تنهایی یا با جمعی از دوستانتان بازی کنید. این بازی تلاش خود را کرده است تا با ساخت اهداف جدی مانند حمله به هیولاهای دریایی و دیگر رقیبان دزد دریایی ،و همچنین ارایه ی امکانات فراوانی در خارج از محیط دریا یک بازی چند نفره ی رقابتی بدون استرس و سرگرم کننده را ارایه کند.همچنین برخی از ایده های جالب جدیدی در مورد چگونگی مجازات برخی بازیکنان گزینه های جذابی وجود دارد.

عرضه شده برای PC و XB1

 

Far Cry 5

درسال های اخیر،بازی هایی که بازخورد خوبی داشتند،نسخه های بعدی آن بازی ها هم عرضه شدند. Ubisoft با اضافه کردن موارد تازه ی جدیدی به Far cry 5 امید دارد تا بازیکنان دوباره برای این سری بازی هیجان زده شوند.این سری از بازی در ایالات متحده اتفاق می افتد جایی که شما با دشمنان افراطی و مذهبی سر و کار دارید و همچنین مثل سری های قبلی بازی به مکان های عجیب و غریب میروید. که تبدیل به یک بازی ارکید میشود. پس از آزاد کردن Hope County, Montana نقشه های سفارشی و انواع بازی های متفاوت برای سرگرم شدن شما باز می شود. پایه و اساس این بازی پیدا کردن و باز کردن نقشه های جدید و انجام کارهای متفاوت در کنار نرخ فریم خارق العاده بالا است.

عرضه شده برای PS4، XB1 و PC

 

Pit People

پس از مقابله ی این توسعه دهنده با بازی های نظیر ژانر فرار و اسلحه و co-up،توسعه دهنده ی این بازی به نام The Behemoth بیش از یک سال بود که نسخه ی دسترسی اولیه مورد استفاده قرار میگرفت،اکنون نسخه کامل بازی مبتنی بر ژانر استراتژی را عرضه کرده است.محتوای این بازی برای علاقه مندان به بازی های استراژِیک بسیار عمیق ساخته شده،ولی بسیار ساده و دوستانه است.اما اما کیفیت برجسته طنز سورئالیسم(نوعی هنر که گرایش به ماورای واقعیت دارد) و طراحی جهان است که این استودیو را مشهور کرده است.اگر میخواهید دشمنان خود را با شاخهای اسب شاخدار و چاه باز کن نابود کنید و مسابقات عجیب و غریب را برای دریافت جایزه ها تمام کنید.

عرضه شده برای PC و XB1

 

بهترین بازی های منتشر شده در ماه فوریه

Shadow of the Colossus

تیم Ico’s giant-slaying classic از زمان پلی استیشن ۲ دچاز تغییر برای پلی استیشن ۴ شده اند. در این بازی به منظور احیای یک دختر شیطانی، شما باید از زمین های ممنوعه عبور کنید و تمام ۱۶ کارفرمای که در آن زندگی می کنند را شکست دهید، که در هر کدام از این مراحل شما با محیط پازل و چالش های مبارزه ای روبرو هستید. این بازی در اصل، یک بازی مرموز و سرگرم کننده است اما شما با بازی کردن آن میفهمید که این بازی از همه ی هم نوع های خود بهتر است.

عرضه شده برای PS4

 

Into the Breach

از استودیو Subset Games،که سازنده ی بازی های گشت و گذار در فضا مانند Faster than Light هستن،یک بازی دیگر با تم ماجرارویی استراژی ساخته اند.این بازی به جای راندن فضاپیما،شما با هیولاهای غول پیکر روبرو خواهید شد و برای سرنوشت سیاره با آن ها مبارزه میکنید.هنگامی که شما شکست خوردید میتوانید به سادگی به عقب برگردید و دوباره تلاش کنید و یا یکی از خلبانان خود را فراخوانید تا به شما کمک کنند که در دفعه بعد پیروز شوید.

عرضه شده برای PC

 

Night in the Woods

کنسول نینتندو سوئیچ در ماه فوریه فروش خوبی داشته و بازی هایی همچون Owlboy و بازی های مبارزه ای مثل Bayonetta 1 و ۲ و Infinite Fall’s Night in the Woods برای این کنسول پورت شده است. شما در این بازی با دوستان قدیمی خود به دنبال یک فرد گمشده در یک شهر ناآشنا هستید. هسته ی بازی واقعا شخصیت های خوب و مشکلاتی که در زندگی با آن روبرو هستند را شکل داده است.

عرضه شده برای PC, PS4, XB1 و Switch

 

بهترین بازی های منتشر شده در ماه ژانویه

Monster Hunter: World

سری بازی های Monster Hunter در نهایت راه اصلی را پیدا کرد و با Monster Hunter: World به شایستگی مورد تحسین غرب قرار گرفت. سری بازی های نقش آفرینی Capcom قدم های بزرگی را با بازکردن دنیای خود و توجه به مکانیک بازی برداشته است. با این بازی به آسانی میتوانید چندید ساعت مشغول قدم زدن در دنیای جدید برای طعمه های خطرناک باشید.

عرضه شده برای PS4 و XB1

 

Dragon Ball FighterZ

Helmed توسط Arc System Works، سازندگان سری Guilty Gear و BlazBlue  Dragon Ball FighterZ با اضافه کردن شخصیت های دوست داشتنی به نام anime را وارد بازی های جنگی کرد و با جزییات و منابع بالای آن باعث شد طرفداران عاشق این بازی بشوند.

این بازی دارای سه بخش است که با همکاری DB: Z Creator Akira Toriyama برای طرفداران قسمت داستانی بازی  راهنمایی های عمیق و روش های آموزشی برای مبتدیان ساخته شده است. در ضمن جنگجوهای سابقه دار میتوانند بازی را به حالت ارکید یا چند نفره تبدیل کنند.

عرضه شده برای PS4، XB1 و PC

 

Iconoclasts

یک فرد با هشت سال تلاش برای ساخت Iconoclasts که یک ماجراجویی دوبعدی با طراحی های پیکسلی زیبا و ترکیبی از مبارزات، ریاست و پازل است. این بازی با الهام از بازی هایی مانند Metroid و Castlevania با مسیرهای شاخه ای و انواع سلاح ها و ابزارها، این بازی به سازندگان خود احترام میگذارد همچنین بر روی میراث خود تأثیر می گذارد. این بازی با یک داستان تفصیلی از شورش و احساس گرم بودن طنز، نشان می دهد که چگونه این ژانر به خوبی تعریف شده و هنوز هم پتانسیل رشد را دارد.

عرضه شده برای PS4 و PC

 

بازی های آینده ی سال ۲۰۱۸

ما تا اینجا بهترین بازی های سال ۲۰۱۸ که عرضه شده بودند را معرفی کردیم. در اینجا بازی هایی را معرفی می کنیم که می توانید در ماه های آینده منتظرشان باشید.

Crackdown 3

در سال ۲۰۱۴ برخی ادعاهایی بلند پروازانه درباره چگونگی استفاده از ویژگی های Xbox One، یعنی ابر رایانه برای فیزیک پیشرفته تر، دنیای کاملا ویرانگر که یک دروغ شاخ دار بود اعلام شد. اما در سال ۲۰۱۸ به نظر می رسد  سرنجام بازی Crackdown باز خواهد گشت. این سری بازی به طور انحصاری برای کنسول ایکس باکس بوده که یکی از بهترین بازی های این کنسول بوده است.

با توجه به کنفرانس Q2 / 3 2018 برای Xbox One و Windows 10 عرضه خواهد شد.

 

Red Dead Redemption 2

Rockstar در نهایت یکی از بهترین بازی های محبوب وسترن جهان باز را ارائه کرد. به نظر می رسد مجموعه ای برای ارائه یک پیچ و تاب در بازی از فیلم The Magnificent Seven استفاده شده و بازیکنان هویت غیرقانونی آرتور مورگان و شریک با باند ون لیند را به نشان خود در مرز آمریکا می دانند. پیش بینی می شود داستان طولانی مبارزات بازی پیش از قرن بیست و یکم بیستم باشد. اما باز هم افشای ویژگی های آنلاین مورد انتظار است.

در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ برای PS4 و Xbox One آماده عرضه می شود.

 

Kingdom Hearts III

پس از دوازده سال، بعد از دوازده نسخه ی جزئی و یک نسل کامل کنسول، سومین بازی کامل  Kingdom Hearts امسال به دست علاقه مندان می رسد. داستان این بازی با سورا، دونالد و گفی به دنبال هفت “نگهبانان نور” است تا با مجموعه “arche-villain، Master Xeanort روبرو شوند،که ممکن است به نظر برسد بازی ابتکاری نباشد. اما در حقیقت یک ایده ی بزرگ است. با دنیای های دیزنی بیشتری که قبلا دیدید روبرو هستیم؛ که شامل داستان اسباب بازی، Big Hero 6 و Tangled می شود و داستان هایی که بطور معنادار به هم ربط داده شدند و یک بازی بزرگ در سبک نقش آفرینی ژاپنی ساخته اند.

در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه خواهد شد.

 

Yoshi

نینتندو نسبت به برنامه های سال ۲۰۱۸ خود تا به حال نسبتا ساکت بوده است، اما یکی از انتشار های جذاب آن، آخرین بازی در سبک ماجراجویی برای بازی Mario’s egg-gobbling dino chum بود. با استفاده از سبک موشک کاغذی، بازیکن، Yoshi را از طریق یک میزبان از دنیای لایه ای هدایت می کند. به نظر می رسد این پیچیدگی که می توانید بر روی عناصر پیشین یا پس زمینه بر حسب قدرت انجام دهید. این پیچیدگی به نظر میرسد که شما را قادر خواهد ساخت تا بر روی عناصر پیشین یا پس زمینه بر حسب قدرت تغییراتی را اعمال کنید و تاثیر گذار باشید. مطمئنا شگفت انگیز است، اما از نظر ظاهری سخت تر هم هست.

تازیخ عرضه ۲۰۱۸، برای سوئیچ نینتندو

 

Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age

یکی از بزرگترین بازی های دنباله دار RPG ژاپن، اخرین قسمت آن که در فرانچایز جستجوی اژدها است تابستان امسال در زادگاه خود عرضه خواهد شد. انتشار غربی آن، در اواخر امسال بسیار دشوار است، زیرا Dragon Quest X هرگز ژاپن را ترک نکرده.

در ژاپن برای PS4 و ۳DS موجود خواهد بود، با توجه به تفاوت های گیم پلی بین فرمت ها، امیدواریم هر دو نسخه آن در غرب عرضه شوند.

عرضه در تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۱۸، برای PS4، PC و Nintendo 3DS و نینتندو سوئیچ

 

Dreams

از Media Molecule – توسعه دهندگان بازی های LittleBigPlanet و Tearaway – این عنوان واقعا جادویی به نظر می رسد. کنترل یک شخصیت، ایجاد و اکتشاف کل جهان، همه از یک تخیل خام، به خوبی از رویاها گرفته شده است. یک کمپین هدایت شده توسط یکی از جامع ترین ابزارهای خلق کردن و ساختن که ما دیده ایم که بازیکنان را قادر خواهد ساخت تا تلاش خود را به صورت آنلاین با دیگران به اشتراک بگذارند. این می تواند بسیار خاص باشد.

در سال ۲۰۱۸ برای PS4 عرضه خواهد شد.

 

Bayonetta 3

جادوگر در آخرین قسمت از تیراندازی اکشن پرطرفدار از شرکت PlatinumGames بازگشته است. این مجموعه بازی ها با عناصر عجیب و خارق العاده، عناصر تخیلی و ناخوشایند خود شناخته شده هستند اما همیشه یکی از جنجالی ترین بازی های تفنگی را در عرضه کرده اند. در مورد قسمت سوم آن هنوز اطلاعات کمی در دسترس است ولی ما منتظر خواهیم بود تا زمانی که این بازی عرضه شود.

در سال ۲۰۱۸ برای نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد.

 

Super Smash Bros. Ultimate

سری مبارزه ای نینتندو به زودی در کنسول سوئیچ به همراه همه شخصیت های قبلی و با برخی از چهره های تازه در قالب Inkling و Ridley باز خواهد گشت. به غیر از این، تغییرات فردی زیادی برای اصلاح مراحل و اعضای فهرست برای جنگ های رضایت بخش تر وجود دارد.

عرضه در ۷ سپتامبر برای کنسول Switch

 

Fallout 76

همانطور که اولین طاق باز می شود تا ساکنان آن به چشم انداز رادیواکتیوی ویرجینیا بیایند، شما و یک گروه از دوستانتان می توانید یک مستعمره و زیست گاه تشکیل داده، و یا به بقیه حمله کرده و ان ها را غارت کنید و ساخته های آن ها را مال خود کنید، در سری بازی های first multiplayer game.

عرضه در ۱۴ نوامبر برای PS4، XB1 و PC

 

Assassin’s Creed Odyssey

حرکت از مصر باستان به یونان باستان تنها یکی از چندین تغییر بزرگ است که به جدیدترین نسخه از بازی Ubisoft اضافه شده است و همچنین شخصیت های چند نفره، گزینه های عاشقانه، و توسعه مستمر بازی های باز جهان و عناصر RPG ادامه دارد.

عرضه در ۵ اکتبر برای PS4، XB1 و PC

 

Spider-Man

ابرقهرمان آشنای دنیای مارول با مبارزه و تاب خوردن در شهر نیویورک به دنیای بازی ها بازگشته است در حالی که موفق به سرقت استقلال خلاقانه از سازندگان او در Marvel شده است. بنابراین منتظریم تا شاهد رقابت پیتر پارکر با گروه های جنایتکاری به همراه قدرت های عنکبوتی او باشیم.

عرضه در ۷ سپتامبر برای PS4

User Rating: ۵ ( ۵ votes)
منبع
wired

مسعود رحیمی

دانشجوی مهندسی نفت علاقمند به دنیای دیجیتال و بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا