Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

رپورتاژ آگهیسیستم عامل و اپلیکیشن

توریستگاه، برترین سایت و اپلیکیشن سفر

شاید قدیم ها انتخاب مقصد و تور مسافرتی، شناخت مسیر، محل اقامت، هزینه ها، استفاده از تجربیات دیگران و… از دغدغه های سفری هر یک از ما بود اما حالا با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر از اینترنت تا حدود زیادی این دغدغه ها از بین رفته است. اهمیت کاربردی سایت ها و اپلیکیشن های سفری در مسافرت های امروزی بسیار بالا رفته است و هر یک از آن ها جنبه خاصی از سفر را برای ما آسان می کنند.

توریستگاه، برترین سایت و اپلیکیشن سفر

 

امروز قصد داریم سایت و اپلیکیشن توریستگاه را به شما عزیزان معرفی کنیم. سایت و اپلیکیشن توریستگاه در قدم اول یک راهنمای سفر کامل است که می توانید تمامی اطلاعات مورد نیاز سفر به مقصد مورد نظر خود را با جزییات کامل مانند مراکز دیدنی، مراکز خرید، رستوران ها، هتل ها، سرگرمی ها و فعالیت های شهر مشاهده نمایید.

همچنین می توانید خرید آنلاین تور ویژه خارجی و داخلی را با تمامی مسیرهای هوایی، زمینی، ریلی و دریایی مشاهده و در هر ساعت از شبانه روز، از آژانس های معتبر با پایین ترین و ارزان ترین نرخ رزرو نمایید.

برخی از مزایای توریستگاه:

– راهنمای کامل سفر

– جستجوی مکان های نزدیک من

– مشاهده کلیه مکان ها روی نقشه

– رزرو تور مظیر تور آنتالیا بدون نیاز به مراجعه به آژانس های مسافرتی

– ارائه بهترین قیمت تور

– فقط تورهای ویژه (پکیجی از پرواز چارتر و هتل گارانتی)

– کنترل کامل بر روی تور انتخابی خود

– همکاری با شرکت های مسافرتی معتبر

– راحتی و سادگی استفاده

– سرویس پشتیبان مشتریان

و…

در واقع می توان گفت که گردشگری مجازی امروزه جزئی جدانشدنی از این صنعت می باشد چرا که باعث رقابتی شدن خدمات، کاهش مصرف کاغذ، صرفه جویی در زمان و هزینه، ثبت لحظه به لحظه و آنی خاطرات سفر و… شده است و در سراسر دنیا روزانه میلیون ها نفر از این خدمات بهره می برند و به نظر می رسد توریستگاه با چنین سطح بالای کیفی که ارائه کرده است بتواند در کنار سایر استارتاپ های این حوزه توجه و رضایت گردشگران مجازی ایران را بیش از پیش جلب نماید.

 

User Rating: ۴.۶۵ ( ۱ votes)
منبع
touristgah

حسام مهدی نژاد

سردبیر دانشنامه آی تی ویکی علاقه مندی به اخبار فناوری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا