Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

آموزشآی او اساندرویدسیستم عامل و اپلیکیشن

۸ اپلیکیشن برتر یادگیری زبان که واقعا کارآمد هستند

چه در حال رفتن به تعطیلات، آمادگی برای امتحان و یا در پی افزایش توانایی ذهنی خود باشید، همیشه وقت خوبی برای یادگیری یک زبان جدید است. شما می توانید کتابهایتان مطالعه کنید، ساعتهای زیادی را صرف گوش دادن به سی دی ها کنید، یک کلاس آنلاین بگیرید یا سعی کنید با گردش در وب زبان جدید یاد بگیرید.

اپلیکیشن های موبایل میتوانند روش هایی را در اختیار شما بگذارند که در کنار زندگی روزانه هر جا که هستید به راحتی بتوانید به یادگیری زبان بپردازید. با آی تی ویکی همراه باشید تا هشت اپلیکیشن برتر یادگیری زبان را برایتان معرفی کنیم:

۱. اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن Duolingo با یک رابط کاربری روشن و مبنی بر درک و انتقال مستقیم، به شما اجازه می دهد به طور طبیعی گام به گام پیشرفت کنید. شما با عبارات ساده شروع می کنید و به تدریج به سمت یادگیری جملات پیچیده تر حرکت می کنید. Duolingo در هر مرحله، با اشاره به اشتباهات و تشویق تلاش هایتان، به شما کمک می کند.

Duolingo با راهنمایی در خواندن، نوشتن و تلفظ شما را از طریق فعالیت سرگرم کننده به چالش یادگیری دعوت می کند . این شگفت انگیز است که سریع می توانید اصول اولیه را بیاموزید حتی بدون آنکه متوجه شوید. علاوه بر آن میتوانید به آسانی مجددا به هر درس باز گردید نقاط ضعف خود را بر طرف کنید.

Duolingo یک تجربه مثبت را ارائه می دهد، به شما اجازه می دهد که انجمن هایی برای تمرین درست داشته باشید و واقعا یادگیری را لذت بخش می کند.

۲. اپلیکیشن Memrise

بسیاری از دانش آموزان از فلش کارت برای امتحانات خود کمک می گیرند. اپلیکیشن Memrise از روش مشابهی بهره می گیرد. روند یادگیری کم کم شروع می شود.

به عنوان مثال، برای یادگیری زبان روسی، از الفبای سیریلیک استفاده می شوید، اما این دلیل بر بدی این روش نیست. نکته عجیب و جذاب ،کمکهای تصویری ساده آن است، به طوری که همانند یک دوست شما را در راه یادگیری هر درس راهنمایی می کند Memrise دارای یک رابط کاربری دوستانه است که دلگرم کننده و جذاب است.

اگر علاقه مند به گسترش مهارت های زبان جدید خود هستید، نگاهی به Memrise Pro بیاندازید که دارای بازی ها، چت بات ها و حالت آفلاین برای یادگیری در هر حالتی را ارائه می دهد. و اگر شما بازی ایده را دوست دارید،همزمان می توانید با مجموعه ای از بازی های سرگرم کننده و آموزشی زبان اسپانیایی را فرا بگیرید.

۳. اپلیکیشن busuu

با داشتن بیش از ۸۰ میلیون کاربر در سراسر جهان، بهترین جنبه اپلیکیشن Busuu قابلیت تعامل آن است. پشتیبانی از ۱۲ زبان، دوره های کامل، بررسی تمرینات با گویندگان بومی زبان و آموزش لهجه سبب میشود تجربه ای کامل با Busuu را داشته باشید.

در آغاز شما می توانید یک آزمون بدهید تا از سطح مناسب شروع کنید.  اگر شما کاملا مبتدی نیستید و میخواهید مهارتهای زبان را که خود قبلا یاد گرفته اید، تمرین کنید این فوق العاده است. این برنامه همچنین دسترسی آفلاین، راهنمایی های گرامر و گواهینامه های رسمی را درنسخه پولی خود فراهم می کند.

اپلیکیشن busuu یک انتخاب فوق العاده است که به شما طیف گسترده ای از فعالیت های یادگیری را ارائ می دهد.

۴. اپلیکیشن HelloTalk

اپلیکیشن HelloTalk شما را به افرادی که به زبان مورد نظر شما صحبت میکنند متصل می کند. در عوض، به آنها کمک می کنید تا زبان شما را یاد بگیرند. این یک ایده فوق العاده ابتدایی است که به شما امکان صحبت کردن با یک بومی زبان را می دهد. همه به همین دلیل آنجا هستند و شما بدون هیچ مشکلی می توانید هم دانش آموز و هم معلم باشید.

HelloTalk به شما اجازه می دهد سطح زبان خود را هنگام ورود انتخاب کنید، سپس یک غریبه را برای صحبت با آن پیدا کنید. انواع ابزارها مانند اصلاح، ترجمه و صحبت کردن در اختیار شما است،که میتواند یک تجربه چت کامل در اختیار شما است.

لیست عظیمی از زبان ها برای انتخاب وجود دارد، و شما می توانید لیست معلمان خود را با توجه به سن و کشوردرست کنید . HelloTalk موانع بین کشورها را از بین میبرد و این همان دلیلی است که یک زبان دیگررا می آموزیم.

۵. اپلیکیشن Rosetta stone

اپلیکیشن Rosetta Stone برای ۲۵ سال پیش رو در تدریس زبان بوده است. بنابراین جای تعجب نیست که اپلیکیشن موبایل نیز داشته باشد. از بین ۲۴ زبان انتخاب میکنید و سپس یادگیری اصول اولیه شروع میشود. به کلمات گوش می دهید آنها را تکرار میکنید، سپس عکس ها را با عبارات مطابقت میدهید.

شما به راحتی می توانید پیشرفت خود را با پاسخ های صحیح در تلفظ، واژگان و گرامر بررسی کنید. Rosetta Stone ابزار یادگیری پولی است، اما شما می توانید درس اول را به صورت رایگان ببینید و اگر آن را دوست داشتید اشتراک آن را دریافت کنید . اگر در مورد یادگیری یک زبان جدید جدی هستید، Rosetta Stone یک انتخاب عالی است.

۶. اپلیکیشن Babbel

اپلیکیشن Babbel شبیه Rosetta Stone یک برنامه پولی است که شما می توانید اولین درس به صورت رایگان را امتحان کنید. از بین ۱۴ زبان انتخاب کنید، کلمات را گوش کنید و تکرار کنید، و سپس آنچه که یاد می گیرید تست کنید. شما همچنین می توانید میکروفون را غیرفعال کنید و فقط کلماتی که به شما گفته میشود را همراه با یک امتحان کوتاه در انتها بشنوید.

هنگامی که یک درس را تمام می کنید ، می توانید لیست واژگان را مشاهده کنید و سپس فلش کارت ها یا نوشتن تمرین را برای بررسی آنچه آموخته اید را انتخاب کنید. اگر در مورد یادگیری زبان دیگری جدی هستید و هزینه اشتراک برایتان مهم نیست، Babbel یکی دیگر از انتخاب های عالی است.

۷. اپلیکیشن beelinguapp

اگر تجربه یادگیری منحصر به فردی میخواهید که شامل کتابها باشد، Beelinguapp برای شما مناسب است. این برنامه داستان های مورد علاقه شما را با یک کتاب صوتی در گویش های مختلف ارائه می دهد. شما می توانید داستان را خودتان بخوانید همچنین آن را در هر دو زبان خود و زبانی که یاد میگیرید به طور همزمان در یک صفحه ببینید.

می توانید یک انتخاب کلاسیک مانند سه تفنگدار داشته باشید یا اجازه دهید کودک شما از داستانی مانند سیندرلا لذت ببرد. چیزی که در مورد Beelinguapp عالی است که شما می توانید همراه با کتاب صوتی متن وکلمات به صورت برجسته شده دنبال کنید. این امر همراه با تلفظ بسیار مفید است. Beelinguapp برنده یک برنامه دوگانه است که به شما امکان می دهد یک داستان را در هنگام یادگیری یک زبان جدید ستایش کنید.

اگر دوست دارید می توانید آهنگ ها و یا اخبار را به جای داستان بخوانید، پس نگاهی به اینکه چگونه موسیقی می تواند به شما کمک کند یک زبان خارجی را یاد بگیرند بندازید و یا با اخبار روزانه یک گویش جدید یاد بگیرید.

۸. اپلیکیشن clozemaster

اپلیکیشن Clozemaster

برای تجربه ی یادگیری زبان به سبک بازی همانند تجربه ی مدرسه هایی قدیمی، از اپلیکیشن Clozemaster دیدن کنید. این برنامه بیش از ۱۰۰ زبان را ارائه می دهد، خاصیت انتخابی متن به گفتار و یک ثبت نام رایگان سبب حفظ پیشرفت شما در یادگیری است.

شما می توانید با رایج ترین کلمات که در آن شما برای انتخاب کلمه صحیح که از جمله جا انداخته شده امتیاز می گیرید شروع کنید. سپس زمانی که آماده هستید، چالش های دستور زبان را بیاموزید.

Clozemaster یک یادآور خوب برای آزمون آنچه شما آموخته اید یا بازآموزی آنچه سالها پیش در زبان آموخته اید.

آیا برای یک سخنرانی فرانسوی آماده اید؟

صحبت کردن به بیش از یک زبان حافظه شما را تقویت می کند، ادراک شما را افزایش می دهد و تسلط شما بر زبان مادریتان را افزایش می دهند. این می تواند به کسب و کار شما کمک کند و شما را به دوستان جدید معرفی کند. صحبت کردن به بیش از یک زبان راهی فوق العاده برای پیشرفت است.

از آنجا که بسیاری از برنامه های آسان برای استفاده وجود دارد، هیچ دلیلی وجود دارد که اسپانیایی، فرانسوی، اسکاتلندی یا حتی مغولی صحبت نکنید. و اگر می خواهید چیزهای جدید کشف کنید، نگاهی به شیوه های غیر معمول برای یادگیری یک زبان جدید بیاندازید.

User Rating: ۴.۵۸ ( ۲ votes)
منبع
makeuseof

اندیشه امام دوست

مهندس مکانیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا