Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

آی او اساندروید

۱۰ اپلیکیشن اندروید که در آی او اس وجود ندارد

آیا گوشی های اندرویدی نهایتا اپلیکیشن های بهتری نسبت به آیفون دارند؟ اپ استور آی تیونز همیشه انتخاب اول توسعه دهندگان بوده است اما شرایط در حال تغییر است. در حال حاضر اپلیکیشن های زیادی در انحصار اندروید هستند.

پلی استور گوگل و جامعه توسعه دهندگان اندروید در حال رشد سریع تری نسبت به اکوسیستم IOS است. طبق آخرین گزارش ها، در سال ۲۰۱۴ تعداد اپلیکیشن های اندروید به ۱.۴۳ میلیون رسید این در حالی است که این عدد برای IOS برابر ۱.۲۱ می باشد . درست است که در این بین اپلیکیشن های بی مصرفی هم وجود دارد اما اندروید دارای اپلیکیشن های با کیفیتی است که در نمونه آنها در IOS یافت نمی شود.در ادامه با آی تی ویکی همراه باشید:

AirDroid (رایگان)

اگر بخواهیم یک اپلیکیشن را انتخاب کنیم که اندروید را برتر از IOS کند آن اپلیکیشن AirDroid خواهد بود. نسخه جدید این اپلیکیشن (AirDroid 3) مدیریت کردن موبایل را از طریق PC را راحت تر از قبل کرده است.

این اپلیکیشن بر اساس شبکه وب است و شما هر کجا که باشید به وسیله یک مرورگر می توانید به محتویات موبایل خود دسترسی پیدا کرده، فایل ها را کپی – پیست کنید ، پیامک های خود را جواب داده و تقریبا هر کاری انجام دهید. اگه موبایل شما روت شده باشد شما حتی می توانید حتی صفحه موبایل خود را در PC خود مشاهده کنید. این اپلیکیشن واقعا عالی است.

نزدیک ترین مشابه در IOS: در واقع مشابه این اپلیکیشن در IOS وجود ندارد. Continuity ، یکی از قابلیت هایی که در آخرین آپدیت مک به این سیستم عامل اضافه شد چیزی تقریبا شبیه به AirDroid است اما در سطح کیفی این اپلیکیشن قرار ندارد

Google Keep (رایگان)

اپلیکیشن های یادداشت برداری فراوانی وجود دارند اما Google Keep به خاطر هوشمندی و آسانی خود را از بقیه اپلیکیشن ها جدا کرده است. این اپلیکیشن که با Google Now هماهنگ است به شما اجازه می دهد تا از طریق صحبت کردن یادداشت برداری و یادآورهای زمانی یا مکانی برای آن مشخص کنید. همچنین می توانید یادداشت های خود را به هر رنگی که میخواهید  در آورید تا شناسایی آنها راحت تر شود

نزدیک ترین مشابه در IOS: TurboNote یک اپلیکیشن جایگزین غیر رسمی برای Google Keep در IOS است اما به خودی اپلیکیشن اصلی کار نمی کند

Unclouded (رایگان؛ ۱.۹۹$ برای حساب ویژه)

برنامه Unclouded درراحت ترین بیان Unclouded یک آنالیزور فضای ابری شماست. شما می توانید با اکانت Google Drive یا Dropbox خود وارد شوید و این اپلیکیشن بررسی خواهد کرد که شما چه میزان فضا اشغال کرده اید ، فایل های تکراری دارید یا نه و مواردی دیگر.

این اپلیکیشن فضای ابری شما را به بهترین شکل آنالیز میکند بدین وسیله شما می توانید آنرا پاک سازی کنید.

نزدیک ترین مشابه در IOS:  ما هیچ اپلیکیشن ای مشابه را در IOS  پیدا نکردیم!

DashClock Widget (رایگان)

برنامه DashClock Widgetبعضی چیزها هستند که مطمئنا کاربران IOS از آن بی بهره اند. شخصی سازی در صدر این لیست قرار دارد به خصوص شخصی سازی صفحه خانه (homescreen) و صفحه قفل (lock screen). اپلیکیشن DashClock  تنها اپلیکیشن ای برای تنوع در صفحه قفل نیست بلکه به جرأت می توان گفت بهترین اپلیکیشن برای صفحه قفل در اندروید است.

DashClock ویجتی است که با اکثر صفحات قفل سازگار است و اعلانات گوشی شما را به نحوه ای زیبا و کاربردی نمایش می دهد.افزونه های این ویجت به شما کمک می کند تا با اکثر اپلیکیشن های اپلیکیشن های گوشیتان حتی بدون باز کردن قفل تعامل داشته باشید.

نزدیک ترین مشابه در IOS:  هیچ چیز. در IOS  نمی توان صفحه قفل را شخصی سازی کرد.

SwipePad (رایگان)

این اپلیکیشن سریع ترین راه مولتی تسکینگ و اجرای اپلیکیشن ها در اندروید است.با این اپلیکیشن می توان هر گوشه صفحه را علامت گذاری کرد و با کشیدن انگشت از آن گوشی به سمت داخل صفحه لیست اپلیکیشن مورد علاقه ی خود را مشاهده کنید. همه این کارها بدون برداشتن انگشت شست از روی صفحه گوشی انجام پذیر است که باعث افزایش سرعت انجام کار می شود. اپلیکیشن های دیگری مشابه SwipePad وجود دارند اما هیچ کدام به خوبی این اپلیکیشن نیستند.

نزدیک ترین مشابه در IOS: در IOS تنها می توان از حالت مولتی تسکینگ عادی و اولیه دستگاه استفاده کرد پس مشابهی برای این اپلیکیشن در IOS وجود ندارد

Yahoo Aviate Launcher (رایگان)

یکی از بهترین راه های ایجاد تنوع در اندروید استفاده از لانچر است که  Aviate Launcher  یکی از بهترین این لانچر هاست.این لانچر به نحو هوشمندانه ای اپلیکیشن هایی با توجه به نیاز شما پیشنهاد می دهد و اجازه می دهد تا برای راحتی کار ، اپلیکیشن ها را دسته بندی کنید. کمی طول می کشد تا به این اپلیکیشن عادت کنید اما بعد از یک هفته عاشق آن خواهید شد.

گرچه Aviate یکی از بهترین لانچرها است اما ممکن است برای همه مناسب نباشد و هر کس باید با توجه به نیاز خود در پلی استور به دنبال لانچر مناسب باشد.

نزدیک ترین مشابه در IOS: هیچ چیز.

ES File Explorer (رایگان)

برنامه ES File Explorerیکی دیگر از محدودیت های آیفون که فقط با جیل بریک شدن مرتفع خواهد شد قابلیت جستجو در فایل هاست.اینگونه مشکلی در سیستم عامل گوگل وجود ندارد و ES File Explorer یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای این کار است.

این اپلیکیشن تقریبا قابلیت انجام هر کاری که با فایل منیجر ها در ویندوز انجام می دهید را دارد. شما همچنین برای راحتی کار می توانید ES را با فضا های ابری خود همچون Dropbox متصل کنید.

نزدیک ترین مشابه در IOS: اپلیکیشن های زیادی در این سیستم عامل برای این کار وجود دارد که فقط بر روی دستگاه های جیل بریک شده کار میکنند که البته پیشنهاد جیل بریک کردن را به شما نمی کنیم.

Zikk (رایگان)

شما ممکن است کسی را بشناسید که برای کار با تلفن خود نیاز به کمک داشته باشد. Zikk کمک رسانی از راه دور را آسان می کند. تنها کافیست این اپلیکیشن را بر روی هر دو دستگاه نصب کنید و در این صورت کاربر حرفه ای به تنظیمات تلفن کاربر تازه کار دسترسی خواهد داشت.

شما می توانید تنظیمات وای فای، تنظیمات صفحه نمایش، محل یابی و لوکیشن، مخاطب های دستگاه مقابل را تغییر داده و حتی اپلیکیشن ها را نصب و یا پاک کنید.

نزدیک ترین مشابه در IOS: اپلیکیشن ای همچون Zikk در این سیستم عامل وجود ندارد.

Link Bubble (رایگان ؛ ۳.۹۹$ برای نسخه حرفه ای)

وقتی شما در حال زیر و رو کردن توییتر و یا فیس بوک هستید؛ با لینک های جالب زیادی برخورد می کنید. اما لمس کردن این لینک ها شما را از تایم لاین خود به مرورگر گوشیتان منتقل می کند. Link Bubble می تواند این مشکل را حل کند. با این اپلیکیشن با ضربه زدن بر روی لینک، لینک بر روی یک مرورگر شناور باز می شود که حتی می تواند به یک آیکن کوچک نیز تبدیل شود.

این آیکن یک خط لودینگ دارد که به شما نشان می دهد که آیا صفحه مورد نظر لود شده است یا خیر. با این کار شما می تواند در تایم لاین خود به ادامه کار خود بپردازید و وقتی که صفحه مورد نظرتان کاملا لود شد به مرورگرتان بروید.

نزدیک ترین مشابه در IOS: ما که در این سیستم عامل اپلیکیشن ی مشابهی را پیدا نکردیم!

Press (۲.۹۹$)

هرکسی که فکر میکند اپلیکیشن های زیبا مختص IOS  هستند باید سری به اپلیکیشن Press بزند. این اپلیکیشن زیباترین اپلیکیشن RSS است که ما دیده ایم.این اپلیکیشن اطلاعات را از Feedly ، Feedbin ، Feed Wrangler و Fever جمع آوری می کند.تمرکز ما در این بخش بر روی راحتی در خواندن و کار کردن با اپلیکیشن است زیرا که اپلیکیشن های مشابه زیادی چه در اندروید و چه در IOS وجود دارد.

نزدیک ترین مشابه در IOS: اپلیکیشن های خواندن RSS زیبایی در IOS نیز وجود دارد اما Press از بقیه برتر است.

   [نیازمند به روت] Tasker  (۲.۹۹$)

برنامه Tasker دسترسی به روت به کاربران اندروید اجازه انجام کارهایی را می دهد که در IOS  غیر ممکن است. Tasker بهترین اپلیکیشن نشان دادن قابلیت های دستگاه های روت شده است که با آن می توانید تقریبا برای هرچیزی در موبالیتان دستور هایی  if-this-then-that تعیین کنید (دستوراتی که در صورت به وجود آمدن شرایطی از پیش تعریف شده دستگاه به طور خودکار عمل تعیین شده ای را انجام می دهد).

برای مثال، می توانید برای دستگاه تعریف کنید که با سه بار فشار دادن دکمه پاور موبایل به حالت بی صدا برود یا می توانید برای دستگاه تعریف کنید که به محض وصل شدن به وای فای محل کارتان به طور خود کار تقویم باز شود.این قابلیت ها تقریبا نامحدود هستند.

اگر Tasker اپلیکیشن مورد علاقه شما نیست اپلیکیشن های مشابهی همچون Llama نیز در پلی استور موجود است.نزدیک ترین مشابه در IOS: Workflow تقریبا اپلیکیشن ی مشابهی است که البته نیمی از قابلیت های Tasker را نیز ندارد!

[su_button url=”#” style=”flat” background=”#CC0000″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.makeuseof.com/tag/android-10-apps-arent-available-iphone-ipad/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]Makeuseof[/su_button]

Review Overview

۰%

User Rating: ۰.۶ ( ۱ votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا