Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

بازی

۱۵ بازی ویدئویی که ارزش بازی در سال ۲۰۱۵ را دارند

هر ساله صدها بازی ویدئویی منتشر می شود، که بعضی خوب، برخی عالی ، و تعدادی هم حتی ارزش بازی برای یک دقیقه را هم ندارند. ما در آی تی ویکی تصمیم گرفتیم که بهترین بازی های ویدئویی، و بازی هایی که اکثریت مردم از بازی با آنها لذت خواهند برد. را مورد توجه قرار دهیم. با ما همراه باشید:

این مقاله انتخاب دستچینی از عناوین برای انهایی است که مشتاق بازی تا چند ماه آینده هستند. تمامی این بازی ها به علت تاریخ انتشار آنها در سال ۲۰۱۵ معرفی شده اند. این بدان معناست فهرست بازی که در اختیار شماست را باید بطور قطع برای میانه امسال و اوایل سال بعد در نظر گرفت.

بازی هایی که حتما باید در سال ۲۰۱۵ بازی کنید

فهرست زیر، مجموعه ای از بازی هایی است که طیفی از ژانرها و پلتفرم ها را در بر می گیرد و پی سی ،ایکس باکس وان و پلی استیشن ،هر کدام، نسبتا بطور مساوی از آن سهیم اند. اکثر این بازی ها (البته نه همگی) دارای بودجه فروش هنگفتی هستند، که البته با کمی اغراق  می تواند منجر به نائل شدن به هدفشان پیش از عرضه  شود.

نسخه پی سی GTA V

بعد از تأخیر زیاد ، بازی Grand Theft Auto V بالاخره در ماه مارس برای کامپیوترهای شخصی عرضه می شود. این بازی که بر روی PS3 و Xbox 360 بسیار عالی ظاهر شده بود حتی بهتر از PS4 و Xbox One ، بیایید امیدوار باشیم که نسخه PC آن حتی بهتراز این ها منتشر شود.

Halo 5: Guardians

این بازی برای Xbox One در پاییز عرضه شد،بازی Halo 5: Guardians آخرین بازی از سری بازی های طولانی Halo و دنباله بازی brilliant Halo 4 محسوب می شود.

Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain

این بازی برای طیف وسیعی از پلتفرم ها در سال ۲۰۱۵ عرضه می شود. بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain در واقع ادامه داستان بازی Ground Zeroes خواهد بود.

Battlefield Hardline

بازی Battlefield Hardline در حالی در ماه مارس وارد عرصه بازی های ویدئویی خواهد شد که با خود گیم پلی محبوب بتلفیلد را به محیط شهری از جنگ با تروریسم به جنگ با تبه کاریتغییر می دهد. و به نوعی نزاع میان پلیس و جانیان با یکدیگر است.

Dying Light

بازی Dying Light احتمالا الان که در حال خواندن این مقاله هستید منتشر شده است، پس اگر در تصور جنگ برای زنده ماندن در آخر زمان زامبی هستید بهتر است که بجای خواندن این مقاله به سراغ بازی با آن بروید.

Evolve

بازی Evolve دارای مفهوم نسبتا منحصربه فردی است در این بازی چهار پلیر را می بینید که در حال شکار پنجمین پلیر هستند که هیولایی را کنترل می کند و با گذشت زمان بر قدرت آن افزوده می شود. با فرض اینکه امکان بازی بصورت مولتی پلیر آنلاین در آغاز عرضه این بازی امکان پذیر باشد؛ می تواند تجربه فوق العاده ای را برایتان رقم بزند.

No Man’s Sky

بازی No Man’s Sky یک بازی در فضای ماجراجویی دارای رویه تولید جهان است که برای هرکسی جالب نخواهد بود اما کسانی که به ابتکار و اکتشاف علاقه مندند؛ جذابیت قابل توجهی خواهد داشت.

Bloodborne

بازی Bloodborne با کارگردانی بازی های Demon’s Souls و Dark Souls عرضه می شود. این بازی برای افرادی که نارسایی قلبی دارند مناسب نخواهد بود. Bloodborne  دارای سبک نقش آفرینی رزمی است و قول تاریکی و خشونت و ترس را به شما می دهد.

The Witcher 3: Wild Hunt

این بازی با سبک نقش افرینی دنیای آزاد اکشن، قرار است ماه می میلادی عرضه شود و در حال حاضر توجه مشتاقان بسیاری را به خود جلب کرده است. با اینکه در واقع هیچ جای تعجبی وجود ندارد و به نظر می رسد حسی شبیه به بازی  Skyrim on crack را القاء کند.

Tom Clancy’s The Division

این بازی شاید اعتیادآورترین بازی در این لیست از بازی های معرفی شده باشد. Tom Clancy’s The Division ، شخص سومی است که از تیراندازی نجات می یابد و انتظارات شما را یا بطور کامل برآورده می کند و یا کاملا دچار حادثه شده و نابود می شود.

Obduction

ممکن است تا بحال اسمی از Obduction نشنیده باشید؛ اما این بازی به  نوعی جانشین بازی Myst and Riven محسوب می شود. بازیی ماجراجویی پازل گونه ای که بازی خورهای PC را بین سالهای ۱۹۹۰ هیپنوتیزم می کرد. برآورد بودجه این بازی توسط کمپین Kickstarter تأمین شده است، Obduction در پاییز عرضه خواهد شد.

Persona 5

این بازی آخرین سری از بازی طولانی Persona از سری های بازی های دارای سبک نقش آفرینی رزمی است.به همراه یک داستان که حول ایده آزادی و چگونگی رسیدن به آن جریان دارد. به عبارت دیگر این بازی بیشتر مناسب افرادی است که به بازی های سبک ژاپنی علاقه دارند.

Medieval Engineers

بازی Medieval Engineers سومین اثر از شرکت Keen Software House است که می خواهد موفقیت بازی Space Engineers دنبال کند. همانطور که از عنوان آن می توان حدس زد؛ یک بازی مهندسی از نوع Sandbox یا دنیای آزاد است که برای دوره تاریخی قرون وسطی طراحی شده است.ایده این بازی هیجان شما را برمی انگیزد چراکه پایانی ندارد.

Batman: Arkham Knight

بازی Arkham Knight ، چهارمین بازی از سری بازی های Batman: Arkham است. در این بازی خواهید دید که بتمن چگونه علیه مترسک، در داستانی که حوادث شهر Arkham در آن در جریان است؛ مبارزه می کند.

Fallout 4

تا آنجا که ما می دانیم، Fallout 4 در ۲۰۱۵ عرضه نخواهد شد.متأسفانه هنوز حتی تبلیغی از آن هم منتشر نشده است. هرچند، شایعات بسیاری حاکی از آن دارد که این بازی در حال توسعه است، از این رو ما معتقدیم این بازی زودتر از اینها از راه برسد.

به نظر می رسد لیست بازی های حاضر، انتخاب مناسبی از بهترین بازی هایی است که قبل از پایان سال ۲۰۱۵ عرضه می شوند. عرضه برخی نیز ممکن است به بعد از سال ۲۰۱۶ موکول شود.  بعضی دیگر نیز ممکن است نتوانند بازی خورها راضی نگه دارند انتخاب های ما در این باره خوشبینانه هستند. حتی اگر تنها تعدادی از این بازی ها ارزش بازی داشته باشند؛ همین باعث خوشحالی ماست.

[su_button url=”#” style=”flat” background=”#CC0000″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.makeuseof.com/tag/unmissable-video-games-play-2015/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]Makeuseof[/su_button]

Review Overview

۰%

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا