Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

علم و دانش

پرواز جتمن بر فراز دبی

با اینکه مطمئناَ اینطور به نظر می رسد، جتمن از درون کتاب های کمیک بیرون نیامده . مردی که داخل این پوشش است خلبان ایو رسی، شبیه ترین فرد به یک ابر قهرمان  در دنیای واقعی است.

در سال ۲۰۰۶ ، رسی به نخستین فردی بدل شد که توانست بوسیله بالهای دارای جت جلوبرنده در ماشین اختصاصی خود پرواز کند. از آن زمان، بر فراز کوه های آلپ در سوئیس ، عبور از کانال انگلیس در هوا و حتی از بلندای گراند کانیون نیز پرواز کرده است. اختراع او شامل ۴ موتور جت و یک دستگاه کنترل سوخت است که همگی از طریق بدن خلبان کنترل می شوند. این ویدئو که به تازگی منتشر شده است، راسی با  قهرمان حرکات اروباتیک  ویرز زلتان همراه می شود  تا سفری بر پهنای بیابان دبی برای تبلیغ ویدئویی X دوبی داشته باشند.رسی در فیسبوک خود نوشت:

جتمن ها مرزهای هوایی را بار دیگر در می نوردند و  درهای حوزه های جدیدی  از احتمالات را می گشایند. بهترین ها در راهند.

هنوز روشن نیست که X دبی چه کاری انجام می دهد اما گشایش درها می تواند به معنی آن باشد که افراد بیشتری به ابرقهرمانان پرواز تبدیل خواهند شد . ویدئو زیر با کیفیت خیره کننده ای تصویر برداری شده است و پرواز جتمن را نشان می دهد.

[su_button url=”#” style=”flat” background=”#CC0000″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.popularmechanics.com/technology/gadgets/tech-news/jetman-yves-rossy-4k-video-over-dubai ” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]Popularmechanics [/su_button]

Review Overview

۰%

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا