Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

خودرو

سفارشی سازی آنی خودرو برای مشتریان در نمایشگاه مجازی فراری

خریداری یک خودرو جدید از شرکت فراری  تجربه ای بسیار آسان و هیجان انگیز است. با این حال هم اکنون یافتن  فراری منتخب شما به لطف معرفی افزونه تکمیلی واقعی در نمایشگاه بسیار آسانتر خواهد شد.

اپلیکیشن جدید ساخته  شده توسط ZSPACE برای فراری استرالیا نمایشگاه را با همه آپشن های موجود خودروهای این کمپانی در می آمیزد. با دانلود این اپلیکیشن بر روی تبلت، برنامه با استفاده از دوربین تبلت شروع به تشخیص شکل فیزیکی خودرو انتخاب شده در نمایشگاه می کند. سپس درآن واحد مدل سه بعدی  بر روی خودرو  رندر می شود جایی که امکان رنگ آمیزی و سایر آپشن ها برای این مدل قابل مشاهده و پیکربندی هستند.

screen-shot-2015-04-17-at-12-25-15-pm-640x640

علاوه بر انتخاب کیت های ترمز و آپشن های چرخ، این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می دهد که نگاه عمیق تری به خودرو فراری مد نظر خود بیاندازند. برخی قطعات نظیر موتور و چرخ ها  دارای حالت مشاهده گسترده می باشند که امکان نمایش تمامی سخت افزارهای جاسازی شده در خودرو و چگونگی عملکرد همه آنها درکنار هم را ارائه می نماید.

هم اکنون، این اپلیکیشن برای خودروهای فراری کالیفرنیا، F12 Berlinetta و FF کار می کند. آنچیزی که این اپلیکیشن را برای مشتریان مناسب می سازد، جدا از امکان سفارشی سازی خودرو ، قابلیت مشاهده خودرو با تمام جزئیات بدون نیاز به اینکه فروشنده مجبور به نگهداری تعداد زیادی خودرو برای نمایش باشد؛ است.

کوچک سازی و کم کردن هزینه ها باعث افزایش فروشگاه های بوتیک مانند می شود و چه کسی خواهد گفتکه داشتن فراری های بیشتر اطراف خود چیز بدی است؟

screen-shot-2015-04-17-at-12-25-30-pm-640x640

همچنین این به معنای امکان ایجاد نمایندگی فروش فراری در نقاطی است که معمولا امکان مهیا کردن یک نمایشگاه لوکس خودرو وجود ندارد.این نمایشگاه مجازی برای نخستین بار در استرالیا و نیوزیلند رونمایی خواهد شد و در اواخر امسال وارد ایالات متحده خواهدشد.

مرور کلی

۰%

User Rating: Be the first one !
منبع
digitaltrends

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا