Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

فناوری

بهترین های نمایشگاه MWC 2015 در بارسلونا

در هفته ای که گذشت، همایش جهانی موبایل MWC 2015 در حالی به پایان رسید که ما شاهد گوشی های هوشمند جدید، پوشیدنی های جدید، هدست های جدید واقعیت مجازی و بسیاری از لوازم جانبی دیگر بودیم. به نظر می رسد امسال یکی از شلوغ ترین سالهای برگزاری این نمایشگاه بوده است. از این رو ما بر آن شدیم از میان محصولات بسیاری از شرکت ها بهترین ها را در گزارشی برایتان شرح دهیم. این ها تنها برخی از بزرگترین محصولاتی هستند که توجه ما را به خود جلب کردند. با آی تی ویکی تا انتهای گزارش همراه باشید:

لوازم جانبی: کیبرد تاشو مایکروسافت

 کیبرد تاشو مایکروسافت

مایکروسافت در خلال نمایشگاه MWC 2015 از دو گوشی هوشمند جدید خود با نام های Lumia 64 و Lumia 640 XL رونمایی کرد. که گویای این مطلب است ، باید هنوز منتظر آخرین پرچم دار ویندوز فون باشیم. اگرچه کیبرد جدید تاشو مایکروسافت تحسین برانگیز بود. این کیبرد در در یک بسته ۵.۸ اینچ در ۰.۴۵ اینچ به آسانی تا می شود. و می تواند با استفاده از ارتباط بلوتوث به سیستم های دارای آی او اس، اندروید و ویندوز متصل شود. یعنی شما به آسانی می توانید تبلت یا گوشی خود را به این کیبرد Sync کنید. این کیبرد همزمان می تواند از دو ارتباط بلوتوث پشتیبانی کند.

اسمارت واچ: LG Watch Urbane LTE

LG Watch Urbane LTE

LG Watch Urbane LTE یکی از بهترین اسمارت واچ ها از نظر طراحی و عملکرد در این نمایشگاه بود. LG این ساعت را مجهز به سیستم عامل بومی خود webOS کرد و این امکان را به شما می دهد، پیام دهید، تماس های تلفن برقرار کنید ، هشدارها را دریافت کنید و بسیاری از امکانات دیگر. این ساعت مجهز به استیل ضد زنگ درجه یک، یک باتری ۷۰۰mAh، نمایشگر OLED و سنسور ضربان قلب است. در حالیکه حجیم  نبوده و بر روی مچ خود احساس سنگینی نمی کنید.

تبلت: Sony Xperia Z4Sony Xperia Z4

تبلت Xpria Z4 نفس خیلی ها را بند آورد. این تبلت دارای ویژگی هایی حیرت آوری نظیر صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچ با کیفیت ۲K و پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ ، اندروید آب نبات چوبی ۵.۰ و دوربین ۸.۱ مگاپیکسلی با قابلیت فوکس خودکار است. این تبلت بسیار سبک و باریک و و حسی به سبکی دفترچه یاداشت بسیار سبک را تا یک تبلت القا می کند. بطور شگفت آوری این دستگاه می تواند بازی PS4 را از طریق شبکه وای فای شما استریم کند. با توجه به باتری قدرتمند ۶,۰۰۰mAh که در این تبلت تعبیه شده می توان تا ۱۷ ساعت پخش ویدئو را از این تبلت انتظار داشت. و از آن بهتر، مقاومت این تبلت در برابر آب و گرد و خاک است که خیال شما از هر جهت راحت می کند.

تلفن همراه: Samsung Galaxy S6 Edge

Samsung Galaxy S6 Edge

در WMC 2015 گوشی های هوشمند شگفت انگیز فراوانی مانند HTC One M9 و Galaxy S6 به نمایش در آمدند اما تاثیر گزارترین آنها Galaxy S6 Edge بود. لبه های این گوشی برای برآوردن اهداف خاصی بکار می رود. امکان دسترسی سریع به مخاطبین محبوب،  مشاهده اینکه چه کسی با شما تماس گرفته است در هنگامی که نمایشگر گوشی رو به پایین قرار دارد و خواندن هشدارهای خبری را به شما می دهد. سامسونگ بالاخره  در این گوشی از مواد با کیفیت واقعی استفاده کرد. گلکسی S6 Edge دارای پنل گوریلا گلس ۴ در جلو و پشت و یک قاب آلومینیومی است. صفحه نمایش ۵.۱ اینچ با کیفیت چهار برابر HD این گوشی وقعا زیباست. حذف ۴۰ درصدی نرم افزارهای bloat از تاچ ویز سامسونگ تحسین برانگیز است. کیفیت عالی دوربین، پشتیبانی از Gear VR جدید و خیلی چیزهای دیگر می تواند آن را به بهترین گوشی سال مبدل کند.

سلامت: HTC Grip

HTC Grip

HTC در همایش جهانی موبایل ۲۰۱۵ از دستبند خود htc Grip رونمایی کرد. این نخستین پوشیدنی است که با همکاری شرکت Under Armour ساخته می شود. از ویژگی های آن می توان صفحه نمایش لمسی GPS ،OLED داخلی ، پشتیبانی از گوشی های دارای سیستم های عامل آی او اس و اندروید و دریافت تمامی نوتیفیکیشن های گوشی نام برد. این دستبند سبک وزن به زیبایی بر روی مچ قرار می گیرد اگرچه مسلما کمی از دستبندهای اندامی موجود سنگین تر است اما امکانات بسیاری را در اختیارتان قرار می دهد.

سرویس: Samsung Pay

Samsung Pay

یکی از سرویس های فوری نمایشگاه WMC 2015 سرویس Samsung Pay بود. همانطور که از اسم آن پیداست خیلی به Apple Pay شباهت وهمچنین تفاوت دارد. سامسونگ از فناوری LoopPay خود برای ساخت سرویسی که از پرداخت های مبتنی بر NFC و پرداخت هایی که از نوارهای مغناطیسی خوان استفاده می کنند، پشتبانی کند، بهره گرفته است. این بدان معناست که بطور بالقوه شمار خرده فروشانی که از سرویس پرداخت سامسونگ در فروشگاه های خود استفاده می کنند در حال حاضر به ده ها میلیون می رسد.که این شرایط در راه اندازی هر سرویس جدیدی موثر است. طبق گفته سامسونگ این سرویس از تابستان امسال وارد بازار خواهد شد و در حال حاضر در گوشی های گلکسی S6 و S6 Edge پشتیبانی می شود.

پوشیدنی: HTC Vive

 HTC Vive

هنگامی که در یک نمایشگاه تجاری حضور می یابید، مکررا این سوال به گوشتان می رسد؟ بهترین چیزی که تاکنون مشاهده کرده اید؛ چیست؟ پاسخ این سوال در نمایشگاه امسال HTC Vive بود. این دستگاه، یک هدست جدید واقعیت مجازی شگفت انگیزی است که می خواهد رقیب جدی برای Oculus Rift باشد. HTC با همکاری شرکت Valva ، وعده داده است که Vive تا پایان سال ۲۰۱۵ برای مشتریان عرضه خواهد شد. شما با استفاده از این هدست قادر خواهید بود آزادانه در دنیای مجازی پرسه بزنید و از طریق کنترلرها در جهان مجازی به تعامل بپردازید.

سرگرمی: پروژکتور جیبی لنوو

پروژکتور جیبی لنوو

لنوو در این نمایشگاه با محصولات جدید فراوانی حضور یافت. از این میان، پروژکتور جیبی واقعا دوست داشتنی بود. ابعاد این پروژکتور ۴  اینچ در ۴ اینچ  و دارای قابلیت اتصال به دستگاه اندرویدی و نشان دادن یک تصویر ۱۱۰ اینچی بر روی دیوار با بهره گیری از موتور نوری ۵۰ لومن خود است. این پروژکتور همچنین مجهز به بلندگوی داخلی، ۳۲ گیگابایت حافظه microSD  بوده و از DLNA و Miracast پشتیبانی می کند و باتری آن تا ۲ ساعت دوام می آورد.

مرور کلی

۰%

User Rating: Be the first one !
منبع
technobuffalo

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا