Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

خودرو

چگونه یک سوپر خودرو ساخته می شود؟

فورد GT یکی از خودرو هایی است که در همان نگاه اول مجذوب آن می شوید. GT همانند پورشه ۹۱۱ و بی ام دابلیو ام لاین نام خاصی محسوب می شود که نتیجه فرایند طراحی بسیار عجیب آن است. این سوپر خودرو با قدرت موتور بیش از ۶۰۰ اسب بخار و پوشش فیبر کربنی بطور کامل در بازی ویدئویی Forza Motosport 6 که در آینده نزدیک عرضه می شود، نمایش داده خواهد شد و ایکس باکس اخیراً ویدئویی از آن منتشر کرده است.

این کلیپ ۵ دقیقه ای طراحی این خودرو را به بهترین وجه نمایش می دهد.

راج نایر نایب رئیس توسعه محصولات جهانی شرکت فورد می گوید:

ما به سال ۲۰۱۶ چشم دوخته ایم، پنجاهمین سالگرد پیروزی ما در ۲۴ ساعت LeMans. در پنجاهمین سالگرد ما باید کاری انجام دهیم.

و به این ترتیب توربو تندرو متولد شد. در این خودرو از ظاهری براق و کاملا جدید به کار گرفته شده است بطوریکه از طراحی مستحکمی برخوردار است و از نمونه های تولید قبلی برگرفته شده است. برخلاف GT های قدیمی قسمت بزرگی از این خودرو  از فیبر کربن ساخته شده است. حتی داشبورد این خودرو از فیبر کربن ساخته شده است و در حقیقت به عنوان یک عضو ساختاری در خدمت GT  tub قرار دارد.

تیم سازنده این خودرو معتقد است بازی های ویدئویی مدرن مانند Forza حکم همان پوسترهایی  را دارند که مشتاقان خودروها در دهه ۷۰ بر روی دیوارهای اتاق خود می چسباندند.

قرار دادن خودرو در زندگی مجازی به فورد این امکان را می دهد که راندن GT را برای آنانی که ممکن است شانس راندن یک نمونه واقعی از این خودرو را هیچگاه پیدا نکنند، فراهم کند.

کیپ وینگمن دستیار مدیریت مهندسین شرکت فورد می گوید:

من تصور می کنم که بازی یکی از مهمترین عوامل برقراری ارتباط با خریداران و ایجاد حس مشارکت در رابطه با محصول است. با تکامل بازی های ویدئویی و شبیه سازهای رانندگی شما حس واقعی تری از تجربه مالکیت حقیقی را درک می کنید.

User Rating: ۴.۸ ( ۱ votes)
منبع
digitaltrends

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا