Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

تبلت

بزرگترین شگفتی کالبد شکافی iPad Mini 3

iPad Mini 3 اپل که در ویترین مغازه ها این هفته نمایش درآمده است در طراحی و قطعات داخلی بسیار به  نمونه قبلی خود شبیه است. و تغییر چندانی از نگاه سایت تعمیراتی گجت iFixit رخ نداده است.اپل iPad Mini 3 را همانند iPad Mini 2 در ۱۶ اکتبر در یک رویداد معرفی کرد. این تبلت فوق العاده باریک با پردازنده A7 ، رم ۱GB و دوربین پشت ۵ مگاپیکسل مطابق مشخصات نسل دوم iPad Mini عرضه می شود. درحالی که شباهت یکسانی با نسخه قبلی وجود دارد اپل پشتیبانی از سنسور اثر انگشت تاچ ID خود را اضافه کرد و گزینه های ظرفیت متفاوتی را برای ذخیره سازی ارائه کرد. همچنین یک گزینه طلایی وجود دارد.

iFixit

در کالبدشکافی که در روز پنج شنبه توسط iFixit منتشر شد. سه تفاوتی میان iPad Mini 3 و iPad Mini 2 از سوی هر شرکتی قابل تشخیص بود.iFixit که مرتبا گجت ها آزمایش و قطعات آنها را ازهم جدا میکند برای iPad Mini 3 امتیاز تعمیراتی ۲ از ۱۰ مشابه امتیاز ۲ iPad Mini را در نظر گرفته است. iFixit می گوید  iPad Mini 3 همانند نسخه قبلی به سختی جدا می شود و هرگونه تلاشی برای تعویض صفحه نمایش می تواند منجربه خرابی عملکرد تاچ ID شود. iPad Mini 3 آزمایش شده توسط iFixit از چسب گرم جهت نگهداری پایه دکمه Home به پنل جلویی دستگاه استفاده می کرد.این سایت می گوید اگر صفحه نمایش شکسته شود برای تعویض شیشه ،جا به جا کردن این پایه و در نتیجه تاچ ID پروگرم شده تا حد زیادی مشکل است.iFixit تا انجا پیش رفت که می گوید:

 تاچ ID استفاده شده در دکمه Home عجولانه در مکانش چسبانده شده است.

 اپل هنوز پاسخی به درخواست اظهار نظر دراین مورد  نداده است. براساس نظر iFixit اپل از چندین تولیدکننده قطعه برای ساخت iPad Mini 3 نظیر NXP Semiconductor برای پردازنده حرکتی M7 خود و SK Hynix برای NAND فلش و DRAM استفاده کرده است.  کالبد شکافی iFixit تنها چند روز بعد از معرفی شرکت نظیر باز کردن iPad Mini 2 ارائه می شود.

مرور کلی

۰%

User Rating: ۴.۳۴ ( ۴ votes)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا