Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

سیستم عامل و اپلیکیشننرم افزار

بهترین روش برای برقراری کنفرانس تلفنی رایگان

این روزها شما می توانید کنفرانس های تلفنی خود را راحت تر از گذشته برقرار کنید. چه بخواهید از داخل خانه کار کنید و کسب و کار کوچک خودتان را داشته باشید و یا تنها با دوستان و خانواده خود در ارتباط باشید، ده ها خدمات رایگان در دسترس شما قرار دارد. از بین کنفرانس های صوتی، به اشتراک گذاری صفحه نمایش، تماس های ویدیویی و گفتگوی متنی، آی تی ویکی برخی از بهترین گزینه ها را برای شروع یک کنفرانس تلفنی رایگان به شما پیشنهاد می کند. اکثر اپلیکیشن هایی که ما آن ها را برای معرفی پوشش می دهیم، پشتیبانی از تلفن های همراه، خطوط تلفن ثابت و VoIP را ارائه می دهند و این بدان معنی است که شما می توانید تنها با استفاده از اینترنت تماس بگیرید.

 Google Hangouts

گوگل هنگ اوت

همه ی ما با گوگل، آشنا هستیم. بنابراین جای تعجب نیست که این غول تکنولوژی، راه حلی برای کنفرانس تلفنی هم ارائه دهد. گفته می شود Hangouts امکاناتی بیش از یک کنفرانس تلفنی معمولی را در اختیارقرار می دهد. شما می توانید کنفرانس هایی را به صورت متنی، صوتی و تصویری از هر دستگاهی که دارای میکروفون و دوربین باشد را تهیه کنید.

شروع به کار کردن با Google Hangouts به همان اندازه ای ساده است که می خواهید برای یک حساب کاربری Gmail ثبت نام کنید. زمانی که حساب کاربری شما راه اندازی شد، برای استفاده از این اپلیکیشن جدید، رایگان و قدرتمند، وارد سیستم شوید. شما می توانید حداکثر ۲۵ نفر را در یک کنفرانس ویدیویی یا صوتی و ۱۵۰ نفر را در یک چت متنی شرکت دهید.

هم چنین توصیه می شود که برای اینکه با استفاده از Google Hangouts یک تماس تصویری برقرار کنید یا پیام متنی بدهید یک حساب Gmail هم داشته باشید. به هر حال اگر به دنبال یک کنفرانس صوتی تصویری هستید به راحتی می توانید شماره ی تلفن خود را ثبت کنید.

Skype

اسکایپ

اسکایپ یکی از شناخته شده ترین راه های برگزاری کنفرانس تلفنی است. شرکت مایکروسافت، اسکایپ را در سال ۲۰۱۱ خریداری کرد و رابط کاربری، برخی از ویژگی ها و نحوه ی اجرای برنامه را تغییر داد. در گذشته نگرانی های امنیتی برای کاربران وجود داشت اما اسکایپ یک ابزار قدرتمند و آسان برای استفاده است.

حتی اگر قبلا از اسکایپ استفاده کرده باشید، ممکن است از تغییرات اخیری که در آن ایجاد شده است شگفت زده شوید. شما می توانید از نسخه مرورگر وب استفاده کنید یا این اپلیکیشن را روی کامپیوتر یا گوشی همراه خود دانلود کنید. اسکایپ امکاناتی را برای ارائه ی کنفرانس صوتی، ویدیویی و متنی به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید یک گفتگوی تصویری گروهی یا کنفرانس تلفنی را برای ۲۵ نفر میزبانی کنید، البته اگر همه آنها نرم افزار اسکایپ را داشته باشند. اگر آن ها اپلیکیشن اسکایپ را ندارند شما می توانید با خرید اعتبار اسکایپ و یا ثبت نام در سرویس اشتراک اسکایپ با آن ها تماس برقرار کنید…

UberConference

UberConference

اگر به دنبال اپلیکیشنی هستید که مقداری رسمی تر از Hangouts باشد، استفاده از UberConference پیشنهاد می شود. این اپلیکیشن، تلفن رایگان و VoIP صوتی را تا ۱۰ شرکت کننده ارایه می دهد، همچنین امکان ایجاد کنفرانس های نامحدود و اشتراک گذاری صفحه نمایش و اسناد را فراهم می کند. آن ها از PINها استفاده نمی کنند. اگر تا بحال برایتان پیش آمده که سعی کرده اید به یک کنفرانس تلفنی متصل شوید و نتوانستید PIN را شناسایی کنید، بهتر می توانید جذابیت این ویژگی را دریابید. وقتی ثبت نام کردید، به شما یک شماره تلفن کنفرانس ارائه می شود که برای همیشه ثابت باقی می ماند.

متاسفانه با این اپلیکیشن نمی توان کنفرانس ویدیویی داشت اما رابط کاربری خوب، این ابزار رایگان را به گزینه ای عالی برای کسب و کارهای کوچک مبدل می کند. UberConference علاوه بر مرورگر Chrome، اپلیکیشن هایی برای دسکتاپ، iOS و اندروید دارد.  آن ها ادعا می کنند که تمام ویژگی های اپلیکیشن در هرمرورگری کار می کند، اما ما توصیه می کنیم که از مرورگر Google Chrome استفاده کنید.

شما می توانید برای اینکه تعداد شرکت کنندگان خود را تا ۱۰۰ نفر افزایش دهید هزینه را بصورت سالانه بپردازید که به ازای هر ماه ۱۰دلار محاسبه می شود یا هر ماه ۱۵ دلار پرداخت کنید. این اپلیکیشن همچنین برای بهبود کسب و کارتان ابزارهای مانند پورتال مدیریت تیمی، نگه داشتن روی خط با پخش موسیقی، دسترسی بین المللی اضافه کرده است و هنگام برقراری تماس هیچ تبلیغ صوتی پخش نمی کند.

FreeConferenceCalling

FreeConferenceCalling

کاری که FreeConferenceCalling انجام می دهد دقیقا همان چیزی است که از معنی اسم این اپلیکیشن می توانید بفهمید و این کار را با کیفیت بالا انجام می دهند. هرچند که قابلیت گفتگوی متنی و ویدیویی را ندارد اما این کمبود را با توانایی بی نقصش در برگزاری کنفرانس صوتی و تلفنی (audio-teleconferencing) برطرف می کند. شما می توانید به صورت رایگان تقریبا به ۱۰۰۰ کاربر تقاضا دهید.

FreeConferenceCalling یک پورتال وب ارائه می دهد که در آن شما می توانید تماس ها و کاربران خود را مدیریت کنید، حضار را مشاهده کنید و به تماس های ضبط شده ی گذشته گوش دهید. اگر در حال حرکت هستید، می توانید کل کنفرانس را بر روی دستگاه تلفن همراه خود با استفاده از پورتال وب یا فقط صفحه کلید تلفن کنترل کنید.

خودتان را با محصولات مذکور گیج نکنید، FreeConferenceCalling مجموعه ای از ویژگی های قوی را ارایه می دهد این برنامه ابزارهای قدرتمندی مانند ادغام تقویم(calendar integration)، ضبط جلسه و کنترل وب را ارایه می دهد.

FreeConferenceCall همچنین اشتراک گذاری صفحه نمایش، کنفرانس های ویدئویی، پشتیبانی دسک تاپ از راه دور را نیز ارائه می دهد و می تواند در هر کنفرانس تا ۱۰۰۰ نفر شرکت کننده را همزمان داشته باشد. شما می توانید فضای جلسه ی خود را شخصی سازی کنید، بطور همزمان برنامه ریزی کنید و یا کنفرانس را تکرار کنید. برای استفاده از همه ی ویژگی ها شامل عضویت ویژه باید هزینه پرداخت کنید.

Join.Me

Join.Me

 

اگر به راه حلی برای کنفرانس دادن با یکپارچه سازی تقویم نیاز دارید، Join.Me یکی از بهترین گزینه ها برای شماست. شما می توانید از نسخه Pro آن برای تست آزمایشی ۱۴روزه استفاده کنید. در طول این دوره ی ۱۴روزه شما از کنفرانس های صوتی و تصویری با قابلیت اشتراک گذاری صفحه نمایش، برنامه ریزی سریع و آسان برای جلسات با استفاده از ادغام تقویم و دیگر ویژگی های قدرتمند بهره مند خواهید شد.

بعد از دوره ی آزمایشی ۱۴روزه، به ۳ کاربر ( یک سازمان دهنده و دو بیننده) محدود می شوید. با این حال شما می توانید در هر میتینگ صفحه نمایش را به اشتراک بگذارید، چت کنید و فایل ها را انتقال دهید. اگر شما به بیش از سه کاربر نیاز دارید باید ماهانه حداقل ۱۰ دلار برای هر برگزارکننده جلسه بپردازید. با اضافه شدن تعداد سازمان دهندگان هزینه افزایش می باید.

GoToMeeting

GoToMeeting

GoToMeeting Free جلسات آنلاین نامحدود، تماس های رایگان VoIP، و اشتراک گذاری روی صفحه را برای حداکثر ۳ کاربر (۱ سازمان دهنده و ۲ بیننده) ارائه می دهد. یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس می توانید برگزار کردن کنفرانس های نامحدود آنلاین به صورت رایگان را در هر زمانی شروع کنید. اگر چه این اپلیکیشن به تعداد کاربران محدود می شود اما این محصول به شما یک راه حل ساده با استفاده از Chrome ارایه می دهد.

اگر برای یک دوره ی آزمایشی رایگان ۱۴روزه ثبت نام کنید، به نسخه Pro دسترسی پیدا می کنید. این نسخه ی آزمایشی ویژگی هایی مانند ضبط جلسات، نمایش حرکت موس و کلید، ابزار نقاشی و اپلیکیشن های تلفن همراه را ارایه می دهد. به اشتراک گذاری حرکت موس و صفحه کلید و ابزار نقاشی به ویژه زمانی که کنفرانس شما نیازمند تعامل بیشتری با شنوندگان و حضار است می تواند بسیار سودمند باشد. پس از ۱۴روز اگر این برنامه را دوست داشتید و تصمیم گرفتید آن را داشته باشید می توانید هزینه ی آن را پرداخت کنید.

کنفرانس تلفنی آیفون و اندروید

اگر می خواهید تنها برای چند نفر کنفرانس برگزار کنید و به برنامه ها یا ویژگی های اضافی احتیاجی ندارید، می توانید تنها از آیفون یا گوشی های اندروید خود به عنوان یک راه حل آسان استفاده کنید. به سادگی با اولین شرکت کننده تماس بگیرید، «Add Call» را روی صفحه تلفن همراه خود انتخاب کنید، با شرکت کننده بعدی تماس بگیرید، «Merge Call» را روی صفحه تلفن همراه خود انتخاب کنید، و سپس تماس های دیگر را در صورت نیاز اضافه کنید. آیفون تا ۵ تماس گیرنده ( از جمله خودتان) و اندروید تا ۶نفر را پشتیبانی می کند، هرچند اپراتور شما ممکن است تعداد تماس های اضافه شده (merged calls) را محدود کند و تعداد آن ها را پایین بیاورد.

به خاطر داشته باشید که این راه حل هیچ ویژگی خاص دیگری را ارائه نمی دهد. شما نمی توانید مشارکت ها را کنترل کنید، از پورتال مدیریت استفاده کنید، جلسات را برنامه ریزی کنید، صفحه نمایش خود را به اشتراک بگذارید و غیره.

همان طور که می بینید می توانید کنفرانس های تلفنی را بدون پرداخت هزینه ای برقرار کنید. با وجود همه ی رقیبانی که برای گرفتن پول شما در حال رقابت هستند، شما می توانید بدون عجله اپلیکیشن مناسب خود را بیابید. چند مورد را امتحان کنید و بعد با استفاده از تجربیاتتان تصمیم گیری کنید که کدام اپلیکیشن را انتخاب کنید. البته همه ی آن ها را امتحان کنید، همه ی آن ها رایگان هستند!!

User Rating: ۴.۹۳ ( ۴ votes)
منبع
howtogeek

هنگامه بحرکاظمی

کارشناسی ارشد شیمی دانشگاه صنعتی اصفهان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا