Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

موبایل

چگونه گوشی اندرویدی خود را به Safe Mode ببریم؟

حالت امن یا همان «Safe Mode»  هنگام ضروری به کار می آید تا مشکلات نرم افزاری آزاردهنده بر روی کامپیوتر خود را عیب یابی کنید. ولی آیا تا به حال آرزو کرده اید که چنین ویژگی مشابه در دستگاه اندرویدی شما هم وجود داشته باشد؟ این امکان وجود دارد و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. آنچه در ادامه می خوانید، نحوه ورود گوشی اندرویدی شما به حالت امن را شرح می دهد. با آی تی ویکی همراه باشید:

دکمه پاور گوشی خود را برای چند ثانیه نگه دارید تا اندروید پیام حاوی «گوشی خود را خاموش کنید» را بر روی صفحه نمایش ظاهر کند. همانطور که قبلا گوشی خود را خاموش می کردید. سپس گزینه «Power Off» یا همان خاموش کردن گوشی را برای چند ثانیه نگه دارید تا گوشی از شما بخواهد که ورود به حالت امن را تایید کنید. «OK» را فشار داده و گوشی شما وارد حالت امن می شود.

android-reboot-to-safe-mode-100586113-medium

 وقتی که در حالت امن قرار دارید، قادر نخواهید بود اپلیکیشن هایی  را که بر روی دستگاه خود دانلود کرده اید، باز نمایید و علامت حالت امن در پایین گوشه سمت چپ صفحه نمایش پدیدار می شود. حالت امن در زمانی مفید واقع می شود که می خواهید بفهمید مشکلاتی که بر روی دستگاه خود تجربه می کنید از برنامه های نصب شده ناشی می شود یا اینکه خود سیستم عامل اندروید زمینه ساز آن است.

هنگامی که در حالت امن هستید؛ قادر به اجرای هیچ اپلیکیشن متفرقه ای نخواهید بود. اندروید این حالت را با علامتی در پایین سمت چپ به شما یاد آوری خواهد کرد.
هنگامی که در حالت امن هستید؛ قادر به اجرای هیچ یک از اپلیکیشن های متفرقه نخواهید بود. اندروید این حالت را با علامتی در پایین سمت چپ به شما یاد آوری خواهد کرد.

حالت امن به صورت کامل یا هیچ عمل میکند یعنی وقتی شروع به غیر فعال کردن برنامه های متفرقه می کند؛ شما نمی توانید بگویید که مثال برنامه Dropbox را غیر فعال نکن. ولی به هر حال از هیچ بهتر است. زمانی که کارتان با حالت امن تمام شد، گوشی خود را مانند همیشه با نگه داشتن دکمه پاور خاموش کنید و دوباره آن را روشن نمایید.

مرور کلی

۰%

User Rating: Be the first one !
منبع
pcworld

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا