آی تی اپ: Camera51 اپلیکیشنی برای گرفتن عکس های هنری

دوربین های اسمارت فون ها بسیار متنوع هستند.از نوع ضعیف که به سختی می شود با آن عکس گرفت تا دوربین های مدل بالا که می توانند برای گرفتن عکس های با کیفیت بالا بکار روند. اما چیزهای بیشتری در هنگام گرفتن عکس به غیر از کیفیت دوربین اسمارت فون وجود دارد. که در نهایت به  داشتن یک منظره مناسب ، فوکس دوربین در نقطه صحیح و فشردن دکمه گرفتن عکس در زمان درست ختم می شود.

بیشتر دوربین ها از رنج وسیعی از تنظیمات پشتیبانی می کنند که کیفیت عکس را در پایان کار تغییر  می دهند. از فوکوس خودکار و تصحیح خودکار نور گرفته تا تنظیم خودکار وضوح تصویر. گاهی ممکن است عکسی که شما بوسیله دوربین تلفن همراه خود گرفتید خوب به نظر نرسد برای مثال تمام صحنه در عکس نمی افتد، در این هنگام می توانید از اپلیکیشن کاربردی اندروید Camera51 استفاده کنید.این اپلیکیشن رایگان شما را در گرفتن عکس ها راهنمایی می کند تا بهترین عکس ممکن را بگیرید.

توجه: این اپلیکیشن ممکن است در بسیاری از دستگاه ها اجرا نشود اما هیچ محدودیتی با نسخه اندرویدی که شما استفاده می کنید؛ ندارد و بیشتر مربوط به ویژگی هایی است که این اپلیکیشن به آن نیاز دارد. اول از همه لازم است که اسمارت فون شما از نسبت تصویر ۳:۴ پشتیبانی کند و نیاز به یک پردازنده سریع دارد درحالی که در دستگاه های رده پایین ارزان قیمت چنین شرایطی وجود ندارد.

چگونگی عملکرد Camera51

این اپلیکیشن داده های موجود در صفحه را آنالیز می کند و فاکتورهایی نظیر اشیاء، خطوط یا اشکال را در نظر می گیرد و یک قاب هدفگیری نمایش می دهد. پس از آن شما باید دوربین را حرکت دهید تا با قاب هدفگیری منطبق شود. و  سپس تنها چیزی که باقی می ماند فشردن دکمه ضبط عکس برای گرفتن عکس است.

Camra51 در اغلب اوقات به خوبی کار می کند اما گاهی اوقات هنگامی که شروع به حرکت دوبین تلفن همراه خود در جهت  قاب هدفگیری می کنید این اپلیکیشن قاب هدفگیری را  حرکت می دهد.

اگرچه انتخاب اشیاء بطور دستی با ضربه بر روی صفحه نیز امکان پذیر است . این فوکوس را  بر روی شی مورد نظر قرار می دهد و اپلیکیشن شروع به تعیین  راهنمای فریم، فوکس و تنظیم نور مطابق آن می کند.بجای انتخاب یک شی ، می توان تا سه شی متفاوت را همزمان انتخاب کرد تا اپلیکیشن آنها را در نظر بگیرد. شما می توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید. تجربه خود از این اپلیکیشن را با ما در میان بگذارید.


[su_button url=”#” style=”flat” background=”#CC0000″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.ghacks.net/2014/10/02/camera51-for-android-tells-you-where-to-point-your-camera-for-the-best-photo-composition/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]Ghacks[/su_button]

Review Overview

۰%

User Rating: Be the first one !
خروج از نسخه موبایل