Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

فناوری

رقابت بیت تورنت با سرویس های اشتراک گذاری ابری

سرویس همگام سازی جدید بیت تورنت به کاربران این امکان را می دهد تا با کم خرجترین روش، فایل های حجیم را sync کنند. بیت تورنت در صدد آسان تر کردن کنترل دیتا است. و به عنوان بهترین شرکت شناخته شده در یاری رساندن به کاربران برای اشتراک گذاری فایل ها با سرعت باورنکردنی است که به تازگی شروع به استفاده از تکنولوژی جدیدی برای sync فایل های حجیم در تمامی دستگاه ها کرده است. بیت تورنت نسخه پرمیوم sync را درچهارشنبه ارائه کرد که BitTorrent Sync را در رقابت با سرویس مبتنی بر ابر نظیر iCloud Apple ،Dropbox ،Google Drive و Microsoft OneDrive قرار خواهد داد. بیت تورنت از Sync 2.0 انتظار دارد را تا به نیازهای دو گروه از کاربران با استفاده شخصی و تجاری پاسخ دهد و مصمم به ایجاد امکان اشتراک گذاری فایل هایی با اندازه نامحدود و رفع نگرانی مردم در مورد حریم خصوصی و امنیت درسرویس ابری است. اریک پوند که نائب رئیس مدیریت محصول شارژ در Sync را بر عهده دارد؛ می گوید: ما محصول خود را براساس رفع نیازبه تامین کامل حریم خصوصی توسعه داده ایم.

Sync-2.0

Sync 2.0 Pro پشتیبانی فنی تخصصی ، ویژگی های کاری در سطح تجاری و توانایی در همگام سازی فایل هایی به اندازه ترابایت را ارائه می دهد درحالی که بیش از ۴۰ دلار کمتر نسبت به ارزانترین سرویس ابری رقیب است. بیت تورنت شارژ ۳۹.۹۹ دلار سالیانه برای سرویس پرمیوم را درنظر دارد. بنابراین Sync 2.0 برای چندین ماه در دسترس نخواهد بود . کاربران می توانند برای تست آن و اپلیکیشن های موبایل sync ثبت نام کنند. طبق گفته بیت تورنت انتظار می رود Sync 2.0 در اوایل سال ۲۰۱۵ ارائه شود.

[su_button url=”#” style=”flat” background=”#cd2122″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.cnet.com/news/bittorrent-to-go-after-leading-cloud-file-sharing-services/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]CNET[/su_button

منبع

مرور کلی

۰%

User Rating: Be the first one !

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا