Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

ویندوز

۲۱ ژانویه تاریخ رسمی رونمایی ویندوز ۱۰

windows10در ۲۱ ژانویه ۲۰۱۵ مایکروسافت قصد دارد به بهترین وجه ما را متقاعد کند که ویندوز ۸ هیچگاه واقعا روی نداده است.این تاریخ رسمی رونمایی ویندوز ۱۰ است؛ شایعات نشان می دهد که مایکروسافت در تدارک به مراتب بیشتری از یک رو نمایی ساده بروز رسانی متوسط برای سیستم عامل اصلی خود است. در حالی که نخستین رویداد ویندوز ۱۰ صرفاً بر روی چند ویژگی جدید و نام آن تمرکز داشت؛ رویداد ۲۱ ژانویه بر روی تجربه مصرف کننده ویندوز ۱۰ متمرکز خواهد شد. همچنین از قیمت ( و اینکه آیا مدل اشتراکی استفاده خواهد شد) و تاریخ عرضه آن خبر دار خواهیم شد.
براساس گزارش ZDNet ، رویداد پیش رو  همچنین  موبایل SKU جدید ویندوز ۱۰  را نیز رونمایی می کند. این سیستم عاملی یکپارچه است که تمامی محصولات مایکروسافت دراکوسیستم های Intel ، ARM و Windows Phone را بصورت واحد جمع خواهد کرد.
در تئوری ، توسعه دهندگان به سادگی قادر به هدف قرار دادن یک برنامه به جای ساخت انواع متعدد از یک برنامه خواهند بود. برخلاف نسخه کنونی ویندوز ۸ ، با از راه رسیدن ویندوز ۱۰ دسکتاپ وجود نخواهد داشت، که امید می رود  یکی از دلایل اصلی سردرگمی که مصرف کنندگان را از ویندوز RT فراری می داد از بین برود.

عملکرد جستجو در ویندوز 10
عملکرد جستجو در ویندوز ۱۰

همچنین نسخه جدید نمایشی فنی ویندوز ۱۰ نیز ارائه خواهد شد. دقیقاً مشخص نیست که مایکروسافت چه چیزی ارائه خواهد کرد، نسخه فعلی نمایشی فنی، بروز رسانی نسبتاً متوسطی برای اکوسیستم ویندوز ۱۰ است. از طرف دیگر، من همیشه گفته ام آنچه که واقعاً ویندوز ۸.۱ را خراب کرد یک ایراد اساسی و چشمگیر نبود بلکه مجموعه ای از  مشکلاتی کوچکتر بود. پیش نمایش های فنی اولیه قدم های  قابل توجهی به سمت اضافه کردن ویژگی های مورد علاقه کاربران از ویندور ۷ و همچنین تنظیم کلی آیکون ها و رنگها داشته اند.
انتظار می رود پیش نمایش ژانویه ویژگی Continuum را نیز رونمایی کند؛ ویژگی ای که باعث جابه جایی میان حالت تبلت و دسکتاپ به هنگامی اتصال ارتباط کیبرد و یا قطع آن؛ می شود. شکاف میان کارایی ویندوز ۸ در تبلت در مقابل لپ تاپ غیر لمسی یکی از بیشترین شکایات مداوم کاربران درباره سیستم عامل بود، Continuum طراحی شده تا پلی هموار برای این شکاف باشد.
تاریخ عرضه ویژگی های دیگر نظر Direct X12 هنوز مشخص نشده است و ما همچنین باید منتظر اطلاعات عملکرد یا سایر اطلاعات عمومی باشیم. تاریخ عرضه نسخه نهایی ویندوز ۱۰ اخیراً از بهار/تابستان ۲۰۱۵ به زمانی دیرتر عقب انداخته شده است که نشان می دهد که ما باید احتمالاً در اکتبر منتظر انتشار آن باشیم.


[su_button url=”#” style=”flat” background=”#CC0000″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.extremetech.com/computing/195810-windows-10-full-unveil-set-for-january-21-will-showcase-new-unified-mobile-version” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″] Extremetech [/su_button]

Review Overview

۰%

User Rating: ۴.۲۸ ( ۲ votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا