Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.

اطلاعیه دعوت به مشارکت و سرمایه گذاری

مجله اینترنتی آی تی ویکی با بیش از 6سال سابقه در زمینه فناوری برای ارتقا و تکمیل نقشه راه خود از سرمایه گذاران و کسب و کارها در حوزه آی تی دعوت به عمل می آورد. جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره 09224197398 تماس حاصل نمایید.

علم و دانش

رهگیری ارتباطات تلفنی توسط تکنولوژی سری ایالات متحده

گزارشهای اخیر نشان می دهد که سیگنال جعلی که تلفن های همراه بر روی هواپیماها دریافت می کنند، ترافیک تلفن های همراه را در یک برنامه سری دولتی جمع آوری می کند. بار دیگری که درشلوغی از تلفن همراه تان استفاده می کنید مارشال های ایالات متحده ممکن است در حال شنود باشند. طرز کار آن از طریق جعبه ویژه ی چسبیده به بالای سر هواپیما است. براساس گزارشی از وال استریت ژورنال این جعبه برای نظارت بر تلفن های همراه در ارتباط با آن و ارسال هرگونه اطلاعات از طریق فضا به داخل دستگاه طراحی شده است. و مردم امریکا بطور باور نکردنی همانند هرکس دیگری اطلاعاتشان جمع آوری شود. وزارت دادگستری که خانه سرویس مارشال است هیچ پاسخ فوری به درخواست اظهار نظر نمی دهد. 

سرویس مارشال ایالات متحدهاین برنامه تنها یکی از چندین برنامه نظارتی دولت ایالات متحده است که در سال های گذشته به تفصیل بیان شده است.در معروفترین آن که براساس اسناد درز کرده از ادوارد اسنودن می باشد. تلاش های نظارتی سازمان امنیت ملی که گفته شده برای جمع آوری نوارهای اطلاعاتی از میلیون ها آمریکایی است. اگرچه هر دو مورد برنامه ظاهرا برای ردیابی مضنونین طراحی شده است اما اطلاعاتی درباره مردم آمریکا در این تلاش های گفته شده ؛ باید گرفته شود. سیاست مداران، گروه ها و فعالان حقوقی می گویند دولت ممکن است حق قانونی برای جمع آوری اطلاعات بطور گسترده را نداشته باشد. آنها همچنین برای الزام آن مباحثه کرده اند.هانی فخوری وکیل مدافع حقوق مدنی گروه مدافع بنیاد مرزی الکترونیکی می گوید:

مارشال های ایالات متحده باید درباره چگونگی کار این برنامه ها و نوع حکمی که از دادگاه دریافت کرده اند؛ توضیح دهند.

براساس گزارش،این عملیات از سال ۲۰۰۷ وجود داشته است و بیش از حداقل ۵ فرودگاه عمده شهری برای پوشش بیشتر ایالات متحده کفایت می کند. عملکرد اصلی جعبه به گونه است که ظاهراً اطلاعات غیر مرتبط با مظنون خاص را نادیده می گیرد و می تواند به مکان دقیق مظنون از فاصله در حدود ۹ فوت اشاره کند.


[su_button url=”#” style=”flat” background=”#cd2122″ size=”3″ radius=”0″]منبع[/su_button] [su_button url=” http://www.cnet.com/news/secret-us-cell-phone-dragnet-snares-innocents-and-criminals-alike/” target=”blank” style=”flat” background=”#333″ size=”3″ radius=”0″]CNET[/su_button]

مرور کلی

۰%

User Rating: ۴.۹ ( ۲ votes)

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا